Захворіло у світі
93,900,264
Померло у світі
2,010,328
Вилікувалось у світі
51,747,005
Захворіло в Україні
1,154,692
Померло в Україні
20,686
Вилікувалось в Україні
857,183
SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно

SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно

 

Цей матеріал також доступний російською
SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV оприлюднив результати наймасштабнішої битви блогерів за всю історію українського Instagram. У ній взяло участь більше ніж 30 лідерів думок і 15 мільйонів їхніх підписників. «Битва блогерів» тривала впродовж місяця та мала на меті залучити українців до підтримки українського кіно.

Головне завдання, яке поставили собі у SWEET.TV – залучити якомога більше українців до підтримки українського кіно. Ще одна важлива місія – познайомити людей з проєктом «Hollywood українською», в якому сервіс власним коштом створює ексклюзивний україномовний дубляж та озвучку для культових голлівудських фільмів.

«Битва блогерів» SWEET.TV об’єднала 30 найпопулярніших українських інфлюенсерів і 15 мільйонів їхніх підписників.

«Ми дуже раді, що так багато відомих блогерів захотіли разом з нами підтримати український кінематограф. Зробити його сильнішим і допомогти знімати нове, якісне, а головне – наше, національне кіно. Виявилося, що проблема актуальна та цікава не тільки нам, але й багатьом відомим людям і лідерам думок. Коли ми розповідали про нашу ідею, вони стали навперебій пропонувати, як можна популяризувати проєкт. В суперечках, пропозиціях, обговорені, активно, саме так і народилася «Битва блогерів» SWEET.TV», – зазначив директор онлайн-кінотеатру Олександр Резунов.

Силою, що мотивувала блогерів брати участь у проєкті, стала допомога українському кіно, адже з кожного платного підключення до SWEET.TV – 10 гривень перераховується до Фонду розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), який компанія створила цього року.

За механікою битви 30 українських блогерів розділилися на 5 команд, кожну з яких очолив капітан. Команди змагалися за те, хто з них за місяць залучить найбільше  користувачів до онлайн-кінотеатру SWEET.TV з метою підтримки  українського кіно.

Загалом за місяць битви блогери зробили біля 3000 публікацій, які переглянули майже 84 000 000 разів.Таким чином, проєкт побачили 11 600 000 унікальних користувачів з України та 16 600 000 людей по всьому світу. Трафік переходу на сайт за рефереральними посиланнями збільшився у 5 разів, а 57% зростання трафіку сайту SWEET.TV відбулося саме за рахунок рефералів від блогерів. 78% зростання кількості покупок на сайті також відбулося завдяки «Битві блогерів».

SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно
Володимир Остапчук та Євген Таллер

«Окремо хотілося б подякувати SWEET.TV за те, що вони не побоялися працювати з новими медіа. Люди звикли з рекламою йти на ТБ, радіо чи просто робити «наружку», а інфлюенсерів розглядали лише як іміджеву складову. На кшталт «усі роблять і ми зробимо». Але ми довели, що ця механіка – ефективна! Основна частина людей, що підключилася, більше 5 разів контактувала з сервісом. Це означає, що він їм сподобався», – каже засновник агенції WhyNot? Enot Євген Таллер

SWEET.TV заохочували до проєкту не тільки правильною місією, а й цінними подарунками. Головний приз, який було розіграно серед підписників блогерів, що підключилися до SWEET.TV – новий автомобіль MINI Cooper S – виграла Альона Рєзнік з Білої Церкви. Також SWEET.TV розіграли 150 Android-приставок і новий smart-телевізор Samsung 4K.

Перемогу серед блогерів здобула команда Люди з Голлівуду, в складі якої були Ірина Пернаровська, Наталі Мічковська, Настя Єлісєєва, Ігор Коваль та Кирило Скачков.

SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно
Команда Люди з Голлівуду

«Якщо ми не будемо допомагати розвитку українського кіно, на жаль, воно може взагалі зійти нанівець. Треба підтримувати, і я тільки за. Я дивлюсь кіно і українською, і іншими мовами. Але моя маленька дитина дивиться мультики  виключно українською. Тому SWEET.TV в нашій родині був, є і буде!»каже блогерка Люда з Голлівуда.

Також у проєкті взяли участь Володимир Остапчук, Микита Добринін, Діма Варварук, Даша Квіткова, Богдан Шелудяк, Ганна Алхім, Свят Бойко та інші відомі українські лідери думок. Своїх колег підтримували блогери, які вирішили долучитися до проєкту за власним бажанням. Серед них: Леся Нікітюк, Злата Огневич, Олена Мандзюк та інші.

«Український кінематограф зараз отримує “пуш”, в першу чергу – фінансовий. Ми пишаємось найбільшим літаком, або найдовшим проспектом в Європі, або найглибшою станцією метро в світі, давайте пишатися українськими фільмами!»каже учасник «Битви блогерів», шоумен і ведучий Володимир Остапчук.

SWEET.TV провів наймасштабнішу «Битву блогерів» українського Instagram задля залучення коштів для розвитку українського кіно
Дядя Жора та Наталі Мічковська

Докладніше про «Битву блогерів», підтримку українського кіно та проєкт «Hollywood українською» ви можете дізнатися на офіційному сайті SWEET.TV. Підключайся до SWEET.TV  та отримай шанс виграти телевізор Samsung 4K щодня та квартиру в Києві 31 грудня. Детальніше про акцію.

Довідка:

SWEET.TV – національний онлайн-кінотеатр із доступом до українського національного і преміального HD-телебачення, українських фільмів, а також рейтингових світових кінохітів від Disney, Universal, Paramount, Sony, Metro-Goldwyn-Mayer та інш. з українською доріжкою. Весь контент можна дивитися в HD якості на будь-яких пристроях (телевізор, планшет, комп'ютер, смартфон).

Інтерфейс додатку SWEET.TV – один із найбільш дружніх та інтуїтивно-зрозумілих на українському ринку. Робота платформи залишається стабільною навіть на слабких пристроях та з мінімальною швидкістю інтернету, що дозволяє дивитись фільми, серіали та телеканали навіть у горах чи в дорозі. Також є можливість поставити телеефір на паузу та переглядати передачі у записі впродовж 7 днів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті