Як завоювати елітний ринок: навіщо читати книжку «Компанія, яку я оберігаю»

Як завоювати елітний ринок: навіщо читати книжку «Компанія, яку я оберігаю»

Як від трьох точок поширитися всією Європою

Як завоювати елітний ринок: навіщо читати книжку «Компанія, яку я оберігаю»

Зазвичай Mind бере на рецензії вже видані нові книжки. Цього ж разу ми отримали від видавництва тільки невеличкий уривок ще не надрукованої книжки. Отже, розповідаємо, що готує Bookchef до видання.

Бекґраунд. Леонард Лаудер – син засновників компанії Esteé Lauder, приєднався до неї аж у 25 років. До цього він служив в армії, а ще раніше навчався.

Усе своє життя він присвятив просуванню Esteé Lauder та самовіддано працював. Проте йому пиха ніколи не затуманювала очі. Коли він розумів, що його компанія потребує спеціаліста, що отримуватиме більше, ніж сам Леонард (йдеться про Роберта Ворсфолда) – він погодився.
Ласкаво просимо до залу секретів та досягнень Esteé Lauder.

Оригінальна назва. The Company I Keep: My Life in Beauty

Видавництво. BookChef

Сюжет. Ця історія про те, як бренд елітної косметики вирішив показати, якщо не усьому світу, то принаймні Великобританії та Європи, що вони найкращі. Самі засновники були в цьому впевнені завдяки якісним інгредієнтам власної продукції, але як заявити про це настільки гучно, щоб їх почули?

«Стартуйте з вершини, бо залишитися на вершині набагато простіше, ніж дряпатися до неї з низів чи з середини», – робить висновок зі своєї історії успіху автор книжки, Леонард Лаудер. Саме це й стало секретом успіху. Компанія лише одного разу спробувала продажі в масмаркеті, але продажі знизились. Після цього вони зрозуміли, що їхнє місце саме там, де вони і з'явилися вперше – у магазинах елітної косметики.

Проте пробитися туди було теж не легко. Якщо в Штатах вибуховим продуктом стали парфуми, то в Великобританії компанія вчинила інакше: «Ми вирішили піти іншим шляхом і представити британкам наш бренд через «найдорожчий крем у світі». Здавалося б, як таке може спрацювати? Але Esteé Lauder вигравала тим, що в них було безліч «суперінгредієнтів» в кремі, які дійсно працювали. І тут ми маємо ще один висновок: «Продукція буде саме такою, якою ви її позиціонуєте». Також спрацював тригер на багатство, якщо дорого – то має бути ефективним на всі 100 відсотків.

Це думки лише з одного розділу книжки, який Mind ексклюзивно отримав для відгуку.

Книжка насичена детальними кроками компанії, сімейними історіями та любов'ю до своєї справи.

Вам сподобається, якщо: ви хочете дізнатися секрети одного з найвідоміших брендів у світі. Лише один розділ хочеться розібрати на цитати та приклеїти на своєму робочому місці, навіть якщо ви не збираєтеся займатися продажами.

Вам не сподобається, якщо: ви в житті абсолютно ніяк не може зіткнутися з позиціонуванням власного продукту або ж себе. Вам нудно читати про успіх великих компаній.

Головна причина прочитати: ввібрати в себе кожну краплину інформації, надихнутися нею та впроваджувати в життя. Якщо ви хочете отримати поштовх до змін у житті, де вам не будуть прямо казати: «Піднімайся та щось роби», а просто приголомшливий приклад не залишить інших варіантів – вам сюди.

У тому ж дусі:

«Від крапки до крапки. Уроки лідерства у світі стартапів» Діана Брейді, Джон Чемберс

Ця книжка нам розповідає про найуспішніших людей із Кремнієвої долини. І знову нас чекають за лаштунками успіху та розповідають про інші можливості його  досягнути.

«Вискочки. Uber, Airbnb та битва за Кремнієву долину» Бред Стоун


У цій книжці ми знову повертаємося до історії успіху великих компаній, навіть гігантів. Тільки цього разу говоримо не про косметику, а про наше повсякдення. Вже важко уявити людину, яка телефонуватиме, щоб викликати таксі, або ж шукатиме квартиру для оренди просто в пошуковику.

Це історія від журналіста, який не є новачком у справі новин із Кремнієвої долини.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті