Прем’єра тижня: Артем Пивоваров випустив «Маніфест»
Pekлama

Прем’єра тижня: Артем Пивоваров випустив «Маніфест»

Реліз є частиною масштабного проєкту бренду glo™ «Мапа української ідентичності»

На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.

Прем’єра тижня: Артем Пивоваров випустив «Маніфест»

Український співак Артем Пивоваров презентував кліп на трек «Маніфест». Пісня була написана в межах проєкту “Мапа української ідентичності” за підтримки бренду glo™.

«Маніфест» розповідає про якості, які об’єднують українців як націю, а в кліпі яскраві візуальні образи підкреслюють їх.

Кліп став продовженням масштабного проєкту «Мапа української ідентичності», який бренд glo™ разом із медіа VGORODE втілив у життя, щоб дослідити та виявити риси характеру сучасних українців та зберегти відбиток сьогодення як спадщину для світу.

Артем став одним з героїв проєкту, саме він і надихнув співака переосмислити національні особливості, які притаманні саме нам, та написати «Маніфест», так проєкт переріс в потужну музичну роботу.

«У нас одні з найкращих продакшенів у світі, в нас найкращі режисери та кліпмейкери, в нас найкращі артисти і музиканти. Чому? Бо ми віддано та з особливою завзятістю беремося за кожну справу, яку обираємо. Гідність і сміливість – це про нас» – зазначив Артем Пивоваров.

Сьогодні бренд glo™ є прикладом сучасності та переосмислення звичного, адже використовуючи інноваційні технології, влучно транслює нову реальність. Завдяки проєкту «Мапа української ідентичності» бренд разом з кожним охочим робить свій внесок у бачення «хто такі українці», щоб створити новітню українську історію.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло