SMART-рішення як альтернатива ненадійному російському софту
Cпільно з компанією SMART business, підготували підбірку з рішень, які можуть стати надійною та функціональною заміною російському софту та стимулювати процеси зростання вашої компанії

Левова частка українських компаній продовжує користуватися ненадійними російськими системами для автоматизації бізнес-процесів. На другий рік війни деякі популярні CRM, облікові системи, сервіси для email-маркетингу, антивіруси тощо й досі обслуговують значну кількість підприємств України.
На початку травня бізнес сколихнула новина про остаточне припинення роботи сервісу Бітрікс24 на території нашої країни. 1 червня 2023 року російський сервіс остаточно припинив свою роботу в Україні, а всі дані користувачів будуть повністю видалені. Це несподіваний, хоч і цілком логічний результат затяжної війни з російським софтом.
Абсолютного аналога Бітрікс24 на ринку не існує. Проте, варіантів рішень – залежно від розміру та завдань бізнесу – кілька десятків. Якщо ви не встигли підготуватись до переходу й підшукати зручну систему для міграції, пропонуємо розглянути декілька альтернатив від української компанії SMART business.
SMART business – міжнародна компанія з офісами в Україні, Польщі, Грузії та Азербайджані, що розробляє рішення для автоматизації сучасних бізнес-процесів та надає послуги з впровадження всієї лінійки продуктів Microsoft. Протягом 14 років компанія допомагає клієнтам у побудові IT-екосистеми та реалізації їхніх цілей шляхом впровадження ERP-, CRM-, HRM-cистем та сервісів на базі ШІ та предиктивної аналітики.
Тож ми, спільно з компанією SMART business, підготували підбірку з рішень, які можуть стати надійною та функціональною заміною російському софту та стимулювати процеси зростання вашої компанії.
SMART CRM – організація B2B-, B2C-продажів та сервісне обслуговування

SMART CRM – це комплексна платформа для продажів в сегментах B2B, B2C і сервісного обслуговування. Українська CRM розроблена на одній із кращих Low-code/No-code платформ Microsoft Power Platform, а також інтегрована з іншими рішеннями Microsoft та Office 365, що допомагає спростити й централізувати обмін повідомленнями, командну роботу та спільну роботу над документацією.
Система може стати надійним фундаментом для формування міцних відносин з клієнтами й підсилить ваш бізнес новими каналами й функціоналом. Платформа включає 3 рішення, які можуть інсталюватись окремо чи додаватись одне до одного:
- SMART Sales – для автоматизації процесу B2B-продажів від появи потенційного клієнта до укладання угоди
- SMART Customer Care – для реєстрації та обробки звернень від клієнтів для сервісного обслуговування
- SMART Order Management – для реєстрації та обробки замовлень в B2C-продажах
SMART CRM також передбачає використання сучасних додатків, каналів та сервісів для ефективної взаємодії з клієнтами протягом всього життєвого циклу компанії. Це реалізовано завдяки доступним в платформі конекторам, серед яких: конектор до провайдера Binotel; конектор до eSputnik; конектори до провайдерів GMS та Infobip. А також до сервісу PayPal; Нової Пошти та Укрпошти.
Розширити канали взаємодії бізнесу можливо також за допомогою модуля SMART Chat, що дозволяє в рамках єдиної платформи вибудувати зрозумілу комунікацію з клієнтами, партнерами та співробітниками, використовуючи звичні месенджери Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, Viber та Instagram. А додатковий модуль SMART Easy Bot допоможе просто та комфортно управляти чатботами Viber та Telegram та комунікувати з підписниками за допомогою масових та персональних повідомлень для обраних сегментів.
Серед переваг платформи – швидка міграція, інтеграція з сучасними сервісами і провайдерами, відповідність вимогам GDPR та CCPA, доступна вартість впровадження.
В підтримку українського бізнесу компанія SMART business пропонує спеціальні умови: 80% знижки на власні рішення в межах SMART CRM протягом перших 6 місяців за умови підписання угоди до 30 червня 2023 року.
Отримати 80% знижки: https://bit.ly/3NeIIxU
SmartPoint DMS – рішення для ведення електронного документообігу

Однією з надважливих складових ведення будь-якого бізнесу є документообіг. Відсутність чітко визначеного процесу документообігу, в якому бере участь багато погоджувачів на різних етапах, може призводити до заплутаності в послідовності дій. Це своєю чергою може сповільнювати прийняття рішень та збільшувати кількість необхідних повторних переглядів та погоджень.
З великими обсягами документації виникає не менш велика потреба – в автоматизації процесів. Рішення SmartPoint DMS виступає у ролі єдиної системи створення, погодження та підписання документів із забезпеченням високого рівня розмежування прав доступу.
SmartPoint DMS – це система, розроблена на технологіях Microsoft, яка надає комплексний набір інструментів для ефективного контролю, керування та зберігання різноманітних типів документів з метою максимізації продуктивності кожного бізнес-процесу.
Це рішення включає кілька модулів, що охоплюють повний спектр питань, пов'язаних з внутрішньою та зовнішньою документацією. Серед них:
- модуль договорів
- модуль кореспонденції
- модуль тендерів
- модуль закупівель
Таким чином, клієнт може обрати, які модулі імплементувати, а які – ні, тим самим оптимізуючи вартість впровадження рішення.
Українським компаніям, які мігрують документообіг з інших систем, надається можливість отримати знижку 80% на ліцензування рішення SmartPoint DMS протягом перших 6 місяців. Ця пропозиція діє до 30 червня 2023 року.
Отримати знижку: https://bit.ly/42wZ09M
SmartPoint Intranet – цифрове робоче середовище для команди

Збільшити продуктивність, оптимізувати комунікацію, розвинути корпоративну культуру та створити віртуальне робоче середовище для команди – все це та інші неочевидні функції покриває внутрішній корпоративний портал.
Враховуючи стрімкий розвиток гібридного формату роботи, коли частина співробітників працює віддалено, впровадження цифрового робочого середовища стає все більш невіддільною частиною побудови HR-екосистеми компанії. Digital workplace об’єднує велику кількість інструментів для співробітників в єдиному середовищі, таким чином зменшуючи навантаження на HR-відділ компанії та створюючи зручне місце для обміну, зберігання та передачі корпоративної інформації.
SmartPoint Intranet – це єдине комунікаційне середовище компанії, побудоване на технології Microsoft SharePoint, яке містить в собі всі необхідні елементи сучасного цифрового робочого простору для ефективної роботи команд та підрозділів компанії.
Портал SmartPoint Intranet містить в собі ряд компонентів, які покривають усі вищезгадані процеси, а саме:
- Task management
- Персональну та корпоративну бази знань
- Робочі області з документами
- Календар подій
- Додаток для комунікації
- Організаційну структуру
- Аналітичні звіти Power BI
До всіх перелічених компонентів співробітник має доступ як з десктопної, так і мобільної версії, завдяки наявності додатка Microsoft SharePoint, доступного для завантаження в Google Play та App Store. Окрім цього, після встановлення SmartPoint Intranet нові та чинні користувачі Microsoft Teams отримують додаток в панелі швидкого доступу, що надає можливість працювати з порталом як з невіддільною частиною Microsoft Teams.
Однією з сильних сторін рішення є також безшовна інтеграція з системами CRM та ERP, тож компанія отримує додаткові дані для глибшого аналізу та прийняття ключових управлінських рішень.
Так само як і з продуктами SMART CRM та SmartPoint DMS, для компаній, які мігрують на українське рішення SmartPoint Intranet, діє пропозиція: 80% знижки на ліцензування продукту на перших 6 місяців за умови підписання угоди до 30 червня.
Отримати знижку можна, перейшовши за посиланням: https://bit.ly/3X9yJO1