Велетенське каченя відкрило сезон купання у знижках на даху АГРОМАТ
До 31-річчя національної мережі магазинів плитки та сантехники компанія разом з партнерами представила відео з ефектом доповненої реальності

В рамках національної промокампанії до Дня народження АГРОМАТ Pozhidaev Production разом з oko.arts створили ролик з ефектом доповненої реальності.
У креативному ролику, який переглянули вже понад 600 000 разів, поєднали реальну зйомку найбільшого магазину АГРОМАТ та візуальні ефекти, що скидаються на AR (доповнену реальність). На відео велетенське каченя плескається у ванній на даху магазину та грається з мильними бульбашками.
«25 серпня АГРОМАТ відзначає свій 31-й День народження. З цієї нагоди ми підготували спеціальні вигідні пропозиції для наших клієнтів, які триватимуть протягом усього серпня. Спільно із нашими партнерами ми розробили креативну ідею промокампанії «Сезон купання у знижках», в рамках якої було створено VFX-ролик із нашим бренд-персонажем каченям у головній ролі», – каже директорка з маркетингу АГРОМАТ Юлія Дробишева.

За її словами, Visual effects (VFX) відео – глобальний маркетинговий тренд, який все більше стає популярним і в Україні. Такі ролики підвищують шанси завоювати увагу цільової аудиторії, сприяють росту впізнаваності бренду, а купання каченя викликає у аудиторії тільки позитивні емоції і навіть посмішку.
Медіапартнерами проєкту стали Posterscope Ukraine та UMG, які розробили стратегію просування ролика як онлайн так і офлайн.
Акція «Сезон купання у знижках» пропонує покупцям АГРОМАТ вигідні пропозиції до -60% на плитку, сантехніку та підлогові покриття в усіх роздрібних магазинах мережі в Україні та в інтернет-магазині agromat.ua. Спеціальні пропозиції у рамках цієї акції триватимуть протягом усього серпня.
АГРОМАТ – національна мережа магазинів плитки та сантехніки заснована в 1993 році, яка нараховує 30 магазинів в різних регіонах України. Найбільший комплекс плитки та сантехніки АГРОМАТ разом із новим магазином меблів розташований у Києві, по вул. Академіка Булаховського, 2–4.