Ексклюзивна подяка для унікальної нації
Яким може бути вияв вдячності волонтерам від дизайнерського бренду та банку

Протягом багатьох останніх років українці дивують світ: згуртованістю, небайдужістю та витривалістю. Створення розгалуженої системи волонтерських організацій, державна підтримка їхньої діяльності на користь ЗСУ та тих, хто потребує, і постійний потік донатів від кожного українця вражають. Звичайно, у цій ситуації волонтерам та фандрейзерам потрібен зручний інструментарій. А відповідальні компанії роблять його ще й непересічним.
Що складати до «Конверту»
Сервіс «Конверт» від ПриватБанку була представлена у січні 2024 року, а станом на сьогодні відкрито вже понад півтора мільйони «Конвертів». Як кажуть в банку, велика кількість з них – на благодійні та волонтерські цілі та проєкти.
Взагалі, цей інструмент, окрім збору донатів, призначений для розподілу та накопичення коштів на різні особисті цілі та для керування власними витратами. «Конверт» – це повноцінний центр управління особистими фінансами, який, крім зберігання та можливості використання як звичайної картки, дозволяє ще й примножувати кошти – завдяки 5% на залишок на «Конверті» від 3 000 грн.
Сервіс дозволяє створювати «Конверти», на які власноруч або автоматично перераховувати кошти, тренуючи фінансову дисципліну та збираючи гроші на встановлені цілі.

Просто встановлюєш ціль, обираєш назву та валюту конверту, і «заклеюєш» його до настання визначеної дати чи накопичення наперед вказаної суми.
Проте ситуація в Україні змусила українців використати інший функціонал «Конверту» – можливість проводити волонтерські та благодійні збори серед знайомих та незнайомих людей. Користувачі мають можливість поділитись інформацією про «Конверт» (та статистикою його поповнення) зі знайомими з контакт-книги та незнайомими – у соцмережах.
Як вже вказувалось, українці вже відкрили понад півтора мільйони «Конвертів». І, попри численні складності та негаразди, продовжують збирати кошти на благодійні та волонтерські цілі.
Тож ПриватБанк, разом із Mastercard та українським модним брендом Gasanova, вирішили заохотити волонтерів та донатерів за допомоги благодійної колекції «Відродження» та акції «Магія Конверта».

Сила, рішучість та готовність битись
Українці, які активно збирають донати через «Конверти» ПриватБанку, мають можливість отримати стильний одяг зі спеціальної колекції від модного бренду Gasanova. Речі з цієї колекції розповсюджуються виключно через ПриватБанк
Для цього необхідно з 15 липня по 31 серпня 2025 року створити (або вже мати) «Конверт» та пройти реєстрацію на сторінці акції. Після цього треба оголосити збір на суму від 50 000 грн або залучити до участі в зборі понад 50 донаторів.
Першими стильні вироби з колекції отримали донатори збору на роботизовані машини для гуманітарного розмінування, що був запущений ПриватБанком та Mastercard разом із Фондом Сергія Притули та гуртом Ziferblat.
Призи незламності
Відома українська дизайнерка Ельвіра Гасанова присвятила колекцію «Відродження» українському духу, сильному та незламному.

«Речі з цієї колекції – більше ніж одяг, це історія сили, єдності нації та сенсів, що ми передаємо через покоління і які підтримують нас на життєвому шляху та допомагають завжди обирати світло і мати його за орієнтир у житті», – каже Ельвіра Гасанова.
«Сьогодні кожен українець робить свій внесок, щоб Україна вистояла, хтось волонтерить, хтось підтримує боротьбу донатами. Така відданість, готовність допомогти та віра в перемогу заслуговують на найглибшу вдячність. Саме тому ПриватБанк та Mastercard разом з Ельвірою Гасановою створили особливу колекцію одягу для підтримки волонтерів і відзнаки важливого внеску донаторів», – говорить член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
Колекція «Відродження» стала візуальним символом гурту Ziferblat під час представлення України на Євробаченні. До всіх міжнародних медіа хлопці виходять у речах колекції, адже кожна їх поява в публічному просторі – це розмова про Україну, її силу та незламність.
Про колекцію «Відродження»
Одяг благодійної колекції від Gasanova, до якої входять футболки, худі та світшоти, побудований на гармонійному поєднанні символічних принтів та об’ємних декоративних деталей.

У концепцію «Відродження» закладені символи, які передають силу, рішучість та готовність боротися за майбутнє України.
Хвилі – це незламність, масштаб і глибина українського духу. Чорно-білий журавель символізує повернення до коренів, пам’ять про предків, а в жовтогарячому кольорі – стає метафорою Фенікса, який відроджується з попелу. Сонце – це нове життя, оновлення та відновлення, це світло, яке завжди перемагає темряву.