Як український бізнес делегує рутину генеративному ШІ: приклади рішень від Wise IT
Партнерський матеріал

Як український бізнес делегує рутину генеративному ШІ: приклади рішень від Wise IT

На прикладах пояснюємо, чому впровадження генеративного ШІ в бізнесі неминуче і як зробити його простішим

Як український бізнес делегує рутину генеративному ШІ: приклади рішень від Wise IT

Розібратися в корпоративному архіві, підготувати чернетку договору, створити тести для навчального курсу, знайти потрібну таблицю – ці, здавалося б, дрібниці щотижня з’їдають десятки робочих годин корпоративних співробітників. Та все частіше цю рутину компанії передають не людям, а генеративному ШІ.

«GenAI – це унікальна можливість автоматизувати завдання, які, як здавалось раніше, не піддаються автоматизації, – каже Роман Філобок, CEO Wise IT. – Цей інструмент знаходить унікальні застосування в будь-якому бізнесі. Команда Wise IT вже давно має сильні хмарні компетенції, і поява генеративного ШІ серед інструментів платформ Google Cloud і AWS стали для нас природною наступною сходинкою».

Українська компанія Wise IT – один із лідерів на ринку впровадження генеративного ШІ в Україні. Компанія має глибоку експертизу у розгортанні рішень на базі Google Cloud, AWS, Google Workspace, а також у побудові власних AI-агентів і баз знань для бізнесу.

Про те, як ці рішення вже працюють у логістиці, EdTech, фінансах та IT, розповідаємо у матеріалі.

Як делегувати рутину генеративному ШІ

GenAI для бізнесу – технологія, що значно автоматизує рутину, працює з корпоративними даними та допомагає командам ухвалювати рішення швидше й точніше.

«Генеративний ШІ – це не просто конкурентна перевага. Поступово він стає життєво необхідним інструментом, яким користуються всі, хто бажає зберегти конкурентоспроможність. Генерація unit-тестів і автоматична перевірка коду – must have для IT-відділу, а аналітичні можливості LLM вперше по-справжньому розкривають потенціал неструктурованих даних, як-от записи дзвінків в службу підтримки, або статистика дій користувачів на онлайн платформі», – вважають в Wise IT.

Компанія пропонує кілька рішень із застосування генеративного ШІ для оптимізації корпоративної рутини та підвищення продуктивності у різних сферах:

  • AI-агенти для бізнесу – ШІ, який «розуміє» специфіку компанії, працює з її даними, інтегрується в робочі інтерфейси. Такі агенти можуть відповідати на запити співробітників або клієнтів, виконувати багатоетапні завдання та навіть допомагати у прийнятті рішень. Наприклад, маркетинговий чи фінансовий відділ може мати власного AI-помічника для досліджень і створення контенту.
  • Одним з найпопулярніших рішень є корпоративна база знань для команди на основі ШІ Google (Google Agentspace або NotebookLM). Популярність зумовлена тим, що організації всіх видів бажають мати систему, в якій нові співробітники можуть проходити швидкий онбордінг і отримувати відповіді на запитання.
  • Gemini у Google Workspace. Wise IT допомагає командам навчитись ефективно використовувати всі можливості ШІ Gemini у щоденних робочих інструментах (Gmail, Docs, Sheets, Meet тощо). Цей AI-асистент може стати «співавтором» найрізноманітнішої корпоративної документації: від чернетки листа чи презентації до нотаток зустрічі. Наприклад, достатньо дати підказку на кшталт «підсумуй результати за квартал», і Gemini згенерує презентацію з текстом, графіками та зображеннями на основі даних з Диску та Gmail. Функції на кшталт «take notes for me» автоматично конспектують зустрічі і розсилають основні тези учасникам.

Wise IT будує рішення на базі провідних хмарних платформ. Як прем’єр-партнер Google Cloud та Advanced-партнер AWS, компанія використовує інструменти обох екосистем для досягнення найкращого результату замовника. Залежно від потреб бізнесу залучаються:

  • Google Cloud AI – сервіси на кшталт Vertex AI та нова платформа Agentspace для розгортання AI-агентів корпоративного рівня. Завдяки Google Cloud забезпечується масштабованість, багатомовність і безпека рішень (доступи RBAC, шифрування даних та ін.
  • Amazon Web Services – хмарна платформа AWS та її служби генеративного ШІ. Wise IT вже успішно використовує власні великі мовні моделі AWS – зокрема, модель Amazon Nova Pro – для генерації текстів і зображень під індивідуальні потреби. Завдяки fine-тюнінгу (донавчанню) ці моделі починають стабільно генерувати передбачуваний і коректний контент для бізнесу
  • NotebookLM – експериментальний інструмент від Google для аналізу великих документів і даних. Він уже інтегрований у Agentspace як компонент для глибокого аналізу даних: співробітник може завантажити документ чи навіть аудіо/відео, а ШІ згенерує корисні висновки або стислий огляд. NotebookLM перетворює масиви інформації в зручні знання, доступні через діалог із ШІ.

Приклади успішних кейсів в різних сферах

Як український бізнес делегує рутину генеративному ШІ: приклади рішень від Wise IT
Джерело: LinkedIn

EdTech: автоматизована генерація контенту для LMS Collaborator

Онлайн-платформа для корпоративного навчання LMS Collaborator звернулася до Wise IT із завданням автоматизувати генерацію тестів і зображень до навчальних курсів. Фахівці Wise IT реалізували пілотний проєкт на базі AWS: обрали платформу Amazon Bedrock і модель Nova Pro, яку донавчили під специфіку завдань.

Результат – ШІ почав генерувати тестові завдання та ілюстрації в запланованому форматі та з потрібною якістю для навчальної платформи. Наразі ця AI-функціональність інтегрована в платформу і спрощує роботу методистів.  

«Дякуємо Wise IT за якісно виконану роботу – пілот з Amazon Bedrock та Nova Pro довів свою результативність, забезпечивши хороший баланс між ціною і продуктивністю системи», – відзначає Олександр Слубський, CTO LMS Collaborator.

ШІ-аналітика дзвінків з Gemini для кол-центру логістичної компанії

Логістична компанія зі значним навантаженням на кол-центр звернулася до Wise IT із запитом на впровадження штучного інтелекту для аналізу дзвінків клієнтів. Їхнім ключовим завданням було підвищення якості обслуговування шляхом автоматизації розпізнавання емоційного тону, тематики звернень (з понад 300 варіантів), визначення мети та підсумку кожної розмови. 

Спершу замовник розглядав створення власної ШІ-моделі на базі Vertex AI, але потребував об'єктивного аналізу щодо рентабельності цього підходу.

Команда Wise IT запропонувала протестувати актуальну на момент проекту модель Gemini 1.5 від Google, яка вже мала високий рівень готовності до подібних завдань і доступна через API. Було проведено пілотний проєкт, у межах якого порівнювались кастомна модель і використання готового сервісу Gemini. 

Результати виявилися переконливими: Gemini 1.5 впевнено справлялася з поставленими завданнями, мала високу точність класифікації та аналізу тону, а вартість обробки одного дзвінка становила менше 1 цента. 

Враховуючи ефективність і швидкість впровадження, компанія вирішила обрати готове рішення на базі Gemini. Воно дало змогу не лише зекономити ресурси, а й скоротити час запуску з кількох місяців до кількох тижнів. 

ШІ-асистенти Gemini для підвищення продуктивності команди VARUS

Ритейл-компанія VARUS прагнула підвищити ефективність роботи великої, різнопрофільної команди, автоматизувавши рутинні завдання у плануванні, комунікації, звітності та створенні документів. 

Команда Wise IT, як офіційний партнер Google Workspace, допомогла VARUS інтегрувати інструменти Google із вбудованим ШІ – Gemini, Gmail AI та функціональність Workspace.

Для розробників Varus було інтегровано Gemini AI у IntelliJ IDE та модель Claude у Cursor IDE. Це дозволило значно прискорити розуміння нового або застарілого коду, надаючи пояснення та підказки безпосередньо в редакторі. ШІ також ефективно генерує unit-тести, суттєво нарощуючи покриття коду за короткий час, та надає миттєвий фідбек під час code review.

У всіх відділах, від HR до маркетингу, Gemini виступає надійним співавтором: він створює чернетки, структурує тексти та вдосконалює їх безпосередньо в Docs, а також допомагає з написанням листів у Gmail.

Аналітики в Google Sheets використовують Gemini для автоматизації розрахунків та візуалізації даних, що звільняє час для глибшого аналізу. А в Slides ШІ генерує презентації та зображення за текстовим запитом, значно прискорюючи створення контенту.

Завдяки цьому співробітники VARUS виконують рутинні завдання ефективніше, вивільняючи час для творчих та стратегічних завдань.

Як український бізнес делегує рутину генеративному ШІ: приклади рішень від Wise IT
Джерело: Shutterstock

Як бізнесу почати впровадження генеративного ШІ: Три кроки з Wise IT

Щоб інтеграція генеративного ШІ принесла реальну бізнес-цінність, важливо почати не з технологій, а із задач. Які процеси у вашій компанії сповнені повторень? Де втрачається час на рутину, пошук інформації, складання документів чи комунікацію між командами? Саме з таких питань починається співпраця з Wise IT.

  1. Оцінка потреб і процесів

Команда Wise IT разом із фахівцями компанії аналізує цифрову інфраструктуру, виявляє рутинні та повторювані задачі, які доцільно делегувати ШІ. Так формується бачення: які саме процеси можна автоматизувати, де штучний інтелект дасть максимальний ефект.

  1. Проєктування рішення під потреби бізнесу

На основі аудиту Wise IT підбирає оптимальні платформи (Google Cloud, AWS, Workspace, власні агенти), проєктує архітектуру, налаштовує безпеку, доступи та інтеграцію з внутрішніми системами компанії. Усі рішення масштабовані та адаптовані до потреб бізнесу.

  1. Впровадження та підтримка

Wise IT супроводжує запуск рішення та забезпечує підтримку – від налаштування доступів і інтеграції до навчання співробітників. У подальшому можливе поступове розширення функціональності та масштабування інструментів.

«GenAI – це унікальна можливість автоматизувати завдання, які, як здавалось раніше, не піддаються автоматизації. Цей інструмент знаходить унікальні застосування в будь-якому бізнесі. Команда Wise IT вже давно має сильні хмарні компетенції, і поява генеративного ШІ серед інструментів платформ Google Cloud і AWS стали для нас природною наступною сходинкою», – зазначають у компанії.

Масштабна конференція про штучний інтелект і хмарні технології

Бажаєте дізнатись більше про GenAI та як його використовують українські компанії? Запрошуємо вас на Cloud Tech – масштабну конференцію Wise IT!

30 жовтня на вас чекають цікаві виступи IT-керівників, поради експертів Google Cloud, технологічні демо-зони та море нетворкінгу. Реєстрація на подію за посиланням.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло