«Черная пятница» отдыхает: как карантин подогревает продажи в е-commerce
Насколько возрос средний чек и какие товары оказались в топе самых востребованных

Карантин – отличный стимул для роста рынка электронной коммерции. В теории. Mind решил проверить, что происходит на практике. Издание промониторило посещаемость более 30 основных игроков рынка. Составило рейтинги 10 крупнейших маркетплейсов и 10 интернет-магазинов Украины. А также поинтересовалось у компаний, продажи каких товаров на их площадках стремительно выросли.
Мартовская динамика. По данным Similarweb, в марте по сравнению с февралем не было резкого роста или падения трафика у большинства маркетплейсов. Исключением стали две специализированные площадки: посещаемость Liki24 выросла на 73%, Tabletki.ua – на 32%.

Эту стабильность в Kasta.ua объясняют просто. «Шок, люди были в ступоре, гривня начала падать, ввели карантин. Незначительное падение или рост трафика на фоне общей паники – сметание полок с гречкой и туалетной бумагой – ожидаемая история», – говорит PR-директор Kasta.ua Наталия Логвин.
По словам CEO Prom.ua Ивана Портнова, когда в стране начинаются социально значимые события, аудитория из онлайн-магазинов перемещается на новостные сайты и в Facebook. «Важно понимать, что трафик не отражает реальную картину на 100%. Несмотря на то что в начале месяца трафик просел – конверсия заказов значительно выросла. Люди заходят на маркетплейс с целью что-то купить, а не просто посмотреть. Это подтверждает и товарооборот, который вырос по сравнению с февралем на 20%», – рассказывает Иван Портной.
И уточняет: в кризис потребители больше склонны
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.