«Чорна п'ятниця» відпочиває: як карантин підігріває продажі в е-commerce
Наскільки зріс середній чек та які товари опинилися в топі найзатребуваніших

Карантин – відмінний стимул для зростання ринку електронної комерції. У теорії. Mind вирішив перевірити, що відбувається на практиці. Видання промоніторило відвідуваність понад 30 основних гравців ринку. Склало рейтинги 10 найбільших маркетплейсів та 10 інтернет-магазинів України. А також поцікавилося у компаній, продажі яких товарів на їхніх майданчиках стрімко зросли.
Березнева динаміка. За даними Similarweb, у березні порівняно з лютим не було різкого зростання або падіння трафіку в більшості маркетплейсів. Винятком стали два спеціалізовані майданчики: відвідуваність Liki24 зросла на 73%, Tabletki.ua – на 32%.

Таку стабільність у Kasta.ua пояснюють просто. «Шок, люди були в ступорі, гривня почала падати, ввели карантин. Незначне падіння або зростання трафіку на тлі загальної паніки – змітання полиць з гречкою і туалетним папером – очікувана історія», – говорить PR-директор Kasta.ua Наталія Логвин.
За словами CEO Prom.ua Івана Портного, коли в країні починаються соціально значущі події, аудиторія з онлайн-магазинів переміщається на новинні сайти і у Facebook. «Важливо розуміти, що трафік не відображає реальну картину на 100%. Незважаючи на те що на початку місяця трафік просів – конверсія замовлень значно зросла. Люди заходять на маркетплейс з метою щось купити, а не просто подивитися. Це підтверджує і товарообіг, який виріс порівняно з лютим на 20%», – розповідає Іван Портний.
І уточнює: в кризу споживачі більше схильні довіряти перевіреним відомим
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.