Фешн проти стрітстайлу: 4 найцікавіші чоловічі колекції минулих тижнів моди
Які тенденції і речі будуть актуальними в сезоні весна-літо 2018

У Нью-Йорку завершився сезон показів чоловічої моди, який стартував у червні в Лондоні. Центральною подією фінального тижня моди став показ Рафа Сімонса під Манхеттенським мостом, на тлі якого всі інші шоу виглядали блідо. У Парижі цікавих показів було більше, та все ж можна виокремити таку тенденцію: чоловічий стрітстайл за креативністю та сміливістю впевнено перемагає дизайнерів найсильніших і найстаріших модних будинків. І, можливо, Демна Гвасалія був на крок попереду решти fashion-спільноти, влаштувавши показ на звичайній паризькій парковці та покликавши в моделі звичайних людей.
Mind обрав чотири головні колекції минулих тижнів чоловічої моди.
Нью-Йорк, Raf Simons Menswear

Від приїзду Рафа Сімонса до Нью-Йорка (дизайнер почав роботу в Calvin Klein), здається, виграли і місто, і сам бельгієць. Як сказав Марк Джейкобс перед показом для сезону весна-літо 2018: «Він творець і приніс творчість в американську моду, чого, як на мене, тут дуже не вистачало». Переїзд підняв на поверхню архіви Сімонса, і склався пазл з кінообразів фільму «Той, що біжить по лезу», музичних спогадів (Joy Division і New Order) і міксу культур, східної і західної. Китайські ліхтарики і дощовики оверсайз, капелюхи японських рибалок і довгі спідниці в декількох жіночих виходах, асиметричні топи і прогумовані кросівки – цього разу і стилізація показу, і колекція Raf Simons виявилися чи не найсильнішими в сезоні.
Париж, Dior Menswear

«Кажуть, що ера костюмів уже минула, але я переконаний, що це не так», – представляв свою нову роботу Кріс Ван Аш, креативний дизайнер чоловічого лінії Dior. Звичайно, якщо носити костюми так, як пропонує Ван Аш, то їх ще рано списувати з рахунків. Піджаки з шортами вище коліна, піджаки з широкими спортивними штанами, піджаки з графічними бомберами – варіацій мільйон, уникати обридлої класики можна цілком пристойними способами. Довгі шарфи, стрічки з лого і окуляри в стилі кінофільму «Матриця» органічно вписалися в естетику шоу.
Париж, Vetements Menswear

Презентація найнеоднозначнішого і спірного на поточний момент бренду відбулася в дуже неформальній обстановці. Демна Гвасалія, креативний директор бренду, мало того що перевіз свою команду з Парижа до Цюріха, так ще і перед стартом нового сезону заявив, що обійдеться без звичних показів. Однак і приховувати свою творчість у його плани не входило. Тому колекція для сезону весна-літо 2018 була показана на багатоповерховій парковці в Парижі, у рамках фотовиставки, а в якості моделей презентували одяг зовсім не моделі, а пересічні громадяни, в число яких потрапили сам Демна і стиліст бренду Лотта Волкова. Можна скільки завгодно сперечатися про естетику Vetements, але звіти продажів свідчать: вона спрацьовує. А нинішнє шоу, безумовно, залишиться в історії моди як одне з найефектніших.
Париж, Dries Van Noten

Робити прості чоловічі речі ще складніше, ніж навертати тони декору і надумано ускладнювати крій. Чоловіча колекція Dries Van Noten для сезону весна-літо 2018 складається з дуже простих речей, що повинні бути в кожному базовому гардеробі. Це просторі плащі, широкі брюки з високим поясом, просторі сорочки і вільні піджаки. Звичайно, від крою і стилістики трохи віє 1980-ми, але це зовсім інші вісімдесяті, ніж про них прийнято думати. Від стереотипу залишилися лише силуети, але без гіперболізованих підплічників. Кольори колекції спокійні та чисті – гірчичний, сливовий, синій, пісочний і хакі. Головними акцентами стали «гавайські» принти і мілітарі, які органічно поєднувалися з темним денімом і картатими пальто.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми запрошуємо вас стати частиною Mind Club. Для цього потрібно оформити підписку за $7 на місяць.
Нам дуже важлива ваша підтримка!
Чому ми впроваджуємо платну підписку?
Справжня якісна та незалежна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно недешево. Але ми віримо в перспективи ділової журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому ми створюємо можливість платної щомісячної підписки – Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Уже сьогодні всі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів «Cкажи.uа». Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності. Підтримайте нас за 196 грн на місяць.
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].