У новій ніші: Mitsubishi вивела на український ринок перший в своїй історії купе-кросовер
Eclipse Crossі став флагманським кросовером японської компанії. В Україні ціни стартують від 681 000 грн

Наприкінці квітня в Україні розпочалися продажі Mitsubishi Eclipse Cross – принципово нового для компанії кросовера, який побудовано у модному останнім часом форм-факторі позашляхового купе зі скошеною задньою частиною та спортивними акцентами у зовнішності. Eclipse Cross, який справив світову прем’єру торішньою весною, став третім кросовером у гамі Mitsubishi разом з ASX та Outlander і, безперечно, найбільш цікавим по дизайну.
Що ти за один? Автівка отримала назву по імені купе Eclipse, яке свого часу мало неабияку популярність у світі, і зокрема, у США. Найбільш виразний стилістичний елемент новинки – роздвоєне скло п’ятої дверцяти, що додає машині оригінальності, але, хочеш не хочеш, ускладнює обзорність позаду. Ну, а приставка Cross говорить сама за себе. Збільшений кліренс, невеликі звіси, пластиковий обвіс по низу кузова – перед нами класичний кросовер, яким ми його звикли бачити. При цьому Eclipse Cross побудовано на платформі вже відомого кросовера Outlander, що дозволило компанії непогано зекономити при проектуванні машини. Втім, дизайн та інтер’єр у новинки повністю оригінальні.
Один мотор на всіх та «розумний» повний привід. Який Eclipse Cross не обрати, під капотом буде один і той же мотор – 1,5-літрова бензинова «четвірка» серії 4В40 з турбонаддувом, яка видає 150 к.с. та 250 Нм. Самі по собі показники не вражають, але для компактного кросовера має вистачити. Тим більше, що на тлі інших кросоверів Mitsubishi новий Eclipse Cross аж ніяк не виглядає «хлопчиком для биття». Максимальний для ASX мотор 2.0 видає 150 «коней» і 198 Нм, а Outlander 2.4 при трошки більшій потужності (167 к.с.) теж програє за показником крутного моменту (222 Нм).
До мотора можна обрати одну з двох трансмісій на вибір: шестиступінчата «механіка» або варіатор Jatco із можливістю ручного перемикання восьми «віртуальних» передач. У першому випадку EclipseCross буде виключно з приводом на передні колеса, а ось варіант з варіатором пропонується й у повнопривідному виконанні.
Варто зазначити, що Eclipse Cross отримав просунуту повнопривідну трансмісію Super All Wheel Control з електромагнітною муфтою приводу задньої вісі та інтелектуальним розподіленням крутного моменту шляхом підторможування в повороті внутрішніх колес. До того ж трансмісія має три режими роботи – Auto, Snow та Gravel – з різними алгоритмами під різноманітні дорожні умови.

Недешеве задоволення. Механічна коробка передач у сегменті кросоверів – не надто популярний елемент, але появу в гамі Eclipse Cross спрощеної базової версії з «механікою» український дистриб’ютор Mitsubishi пояснює бажанням потрафити тим, хто полюбляє активну їзду, та поціновувачам тюнингу. Останні, мовляв, все рівно оснастять машину «під себе», встановивши інші колеса чи то магнітолу.
З одного боку, такий підхід має підґрунтя, але головне, що таким чином вдалося максимально знизити вхідну ціну на новинку. Втім, прикро, що у цьому прагненні у базового EclipseCross лишилося лише дві подушки безпеки (фронтальні). Повний набір засобів пасивної безпеки (бокові подушки, «шторки» та колінна подушка) доступний у більш дорогих комплектаціях.
Тим не менш, новинка все рівно вийшла недешевою: стартова позначка становить 681 000 грн. За ці гроші покупець отримає не так й багато: однозонний клімат-контроль, датчики дощу та світла, електричні склопідіймачі дверей, підігрів передніх сидінь.
Наступна версія Intense теж передньопривідна, але замість «механіки» вже має варіатор. Із додаткового оснащення тут з’являються двозонний «клімат», протитуманні фари, обігрів лобового скла, підігрів задніх сидінь, мультимедійна система з сенсорним екраном. За все про все – майже 813 000 грн.
А на вершині – повнопривідне виконання Ultimate за 970 000 грн. Тут вже є система кругового огляду, підйомний проекційний дисплей водія, панорамний дах, преміальна аудиосистема, системи моніторингу «сліпих» зон та попередження про зіткнення тощо.
Річ у собі. Навіть зважаючи на оригінальний дизайн, Eclipse Cross вийшов задорогим. І це автоматично позначиться на попиті – у сегменті компактних та середньорозмірних кросоверів зараз дуже багато різноманітних моделей. Деякі з них при східному оснащенні вартують менше. На українській презентації Eclipse Cross голова українського дистриб’ютора Mitsubishi оголосив плани продажів до кінця року у кількості 500 автомобілів. Думаємо, що це оптимістичний прогноз – більш реалістичною позначкою є 200–300 автомобілів.

Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми запрошуємо вас стати частиною Mind Club. Для цього потрібно оформити підписку за $7 на місяць.
Нам дуже важлива ваша підтримка!
Чому ми впроваджуємо платну підписку?
Справжня якісна та незалежна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно недешево. Але ми віримо в перспективи ділової журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому ми створюємо можливість платної щомісячної підписки – Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Уже сьогодні всі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів «Cкажи.uа». Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності. Підтримайте нас за 196 грн на місяць.
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].
Не пойму, при чем тут купе. Это не тип кузова?