Центральний гірничо-збагачувальний комбінат

Чистий дохід 16 197.2 млн грн
Активи 27 200.2 млн грн
Кредиторська заборгованість 11 108.9 млн грн
Прибуток/збиток до оподаткування -779.1 млн грн
Використано дані YC.Market

Про компанію

Розташовується в м. Кривий Ріг. 

ГЗК застосовує як відкритий спосіб видобутку, так і підземний – на шахті ім. Орджонікідзе,  єдиній у Кривбасі, де видобувають бідні магнетитові кварцити. Залізисті кварцити видобувають у родовищах: Велика Глеюватка (кар'єр № 1), Петрівське (кар'єр № 3), Артемівське (кар'єр № 4).

Потужність виробництва окатишів (вміст заліза 65%) та концентрату (вміст заліза 67,5% і 68,2%) – до 9 млн тонн на рік. Середній показник виробництва останніми роками коливається на рівні 6,5-7 млн тонн на рік. Товар відправляється на металургійні заводи України та за кордон: Польща, Румуня, Сербія.

З початком вторгнення рф ГЗК зупинився, у другому півріччі 2022 року відновив роботу та працює на 25-30%. Експорт відбувався через чорноморські порти, тепер – залізницею.

Власник – компанія «Метінвест» Ріната Ахметова та Вадима Новінського.

Розташовується в м. Кривий Ріг. 

ГЗК застосовує як відкритий спосіб видобутку, так і підземний – на шахті ім. Орджонікідзе,  єдиній у Кривбасі, де видобувають бідні магнетитові кварцити. Залізисті кварцити видобувають у родовищах: Велика Глеюватка (кар'єр № 1), Петрівське (кар'єр № 3), Артемівське (кар'єр № 4).

Потужність виробництва окатишів (вміст заліза 65%) та концентрату (вміст заліза 67,5% і 68,2%) – до 9 млн тонн на рік. Середній показник виробництва останніми роками коливається на рівні 6,5-7 млн тонн на рік. Товар відправляється на металургійні заводи України та за кордон: Польща, Румуня, Сербія.

З початком вторгнення рф ГЗК зупинився, у другому півріччі 2022 року відновив роботу та працює на 25-30%. Експорт відбувався через чорноморські порти, тепер – залізницею.

Власник – компанія «Метінвест» Ріната Ахметова та Вадима Новінського.

Бенефіціари

Україна
25.00%

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло