Forward Media

Медійне агентство, український представник міжнародної мережі Forward Media.

Чистий дохід млн грн
Активи млн грн
Кредиторська заборгованість млн грн
Прибуток/збиток до оподаткування млн грн
Використано дані YC.Market

Про компанію

Медійне агентство Media Scope заснував у 2013 році Андрій Кроленко, який на сьогодні є керуючим партнером. Восени 2019-го компанія стала українським представником міжнародної мережі Forward Media, яка належить Havas Media Network, та відтоді працює під її брендом.

З 2018-го є частиною групи рекламних і маркетингових агентств Havas Village (колишня Havas Creative Group Ukraine), забезпечуючи послуги за різними напрямами маркетингових і рекламних сервісів групи.

Головний принцип підходу Forward Media до рекламних кампаній – єдність медіастратегії і креативу з охопленням найширшої аудиторії («принцип 360°»). Для цього агенція розвиває власний напрямок Data Science, який окрім досліджень аудиторії та медіа включає економетричне моделювання. Це дає чітку та зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.

Належність до холдингу Havas Village відкриває доступ до інструментарію та бази знань глобальної мережі Havas. Ідеться про такі технологічні рішення, як:

  • Fission – глобальний інструмент для для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками чи бізнес-одиницями. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики з метою коректної оцінки ринку за ключовими KPIs: Бізнес, Бренд, Комунікація;  
  • Connect – інструмент для аналізу трендів за різними бізнес-категоріями через оцінку впливу способів взаємодії з брендом.
  • Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і реалізації мультимедіа кампаній. Розподіляє бюджети з урахуванням медійних показників (ціни на рекламні активності в різних медіа, охоплення, цільові аудиторії тощо), щоб досягти максимального охоплення за низьку вартість контакту з цільовою аудиторією.

У 2021 році Forward Media посіла 11 місце серед 26 медіа-агенцій у рейтингу «Вибір рекламодавця 2020/2021» від Всеукраїнської рекламної коаліції та Factum Group.


За актуальними подіями Forward Media можна стежити на їхній сторінці у фейсбук: https://www.facebook.com/forwardmedia.ua

Медійне агентство Media Scope заснував у 2013 році Андрій Кроленко, який на сьогодні є керуючим партнером. Восени 2019-го компанія стала українським представником міжнародної мережі Forward Media, яка належить Havas Media Network, та відтоді працює під її брендом.

З 2018-го є частиною групи рекламних і маркетингових агентств Havas Village (колишня Havas Creative Group Ukraine), забезпечуючи послуги за різними напрямами маркетингових і рекламних сервісів групи.

Головний принцип підходу Forward Media до рекламних кампаній – єдність медіастратегії і креативу з охопленням найширшої аудиторії («принцип 360°»). Для цього агенція розвиває власний напрямок Data Science, який окрім досліджень аудиторії та медіа включає економетричне моделювання. Це дає чітку та зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.

Належність до холдингу Havas Village відкриває доступ до інструментарію та бази знань глобальної мережі Havas. Ідеться про такі технологічні рішення, як:

  • Fission – глобальний інструмент для для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками чи бізнес-одиницями. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики з метою коректної оцінки ринку за ключовими KPIs: Бізнес, Бренд, Комунікація;  
  • Connect – інструмент для аналізу трендів за різними бізнес-категоріями через оцінку впливу способів взаємодії з брендом.
  • Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і реалізації мультимедіа кампаній. Розподіляє бюджети з урахуванням медійних показників (ціни на рекламні активності в різних медіа, охоплення, цільові аудиторії тощо), щоб досягти максимального охоплення за низьку вартість контакту з цільовою аудиторією.

У 2021 році Forward Media посіла 11 місце серед 26 медіа-агенцій у рейтингу «Вибір рекламодавця 2020/2021» від Всеукраїнської рекламної коаліції та Factum Group.


За актуальними подіями Forward Media можна стежити на їхній сторінці у фейсбук: https://www.facebook.com/forwardmedia.ua

Автори компанії Forward Media

Всі матеріали компанії Forward Media

Бенефіціари

Катерина Клименко
60.00%
Андрій Кроленко
40.00%

Системна співпраця громад та партнерів зміцнює стійкість – кейс Межівської громади
18:00
ЄС відклав введення закону про ШІ, остерігаючись, що США можуть зменшити підтримку України – FT
17:20
Інвестиції в AI: хто заробить, а хто залишиться за бортом. Головне з нового випуску подкасту SmartTalks
17:00
ВАКС змінив розмір застави для екс-мера Одеси Труханова
16:48
Німецький генерал заявив Reuters, що росія може атакувати НАТО в будь-який момент
16:20
KKR перевищила очікування Волл-стріт завдяки зростанню прибутку та активному залученню капіталу
16:03
Звітність та облік грантових коштів в іноземний валюті для ОМС – роз’яснення U-LEAD
16:00
росіяни більше не зможуть отримувати багаторазові європейські шенгенські візи – рішення ЄК
15:50
США обговорюють з Мадуро можливість його відставки – The Atlantic
15:25
Штучний інтелект як драйвер нової хвилі ІТ-професій — ключові інсайди від експертного мітапу FAVBET Tech
15:00
Всі новини
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло