Про компанію
Медійне агентство Media Scope заснував у 2013 році Андрій Кроленко, який на сьогодні є керуючим партнером. Восени 2019-го компанія стала українським представником міжнародної мережі Forward Media, яка належить Havas Media Network, та відтоді працює під її брендом.
З 2018-го є частиною групи рекламних і маркетингових агентств Havas Village (колишня Havas Creative Group Ukraine), забезпечуючи послуги за різними напрямами маркетингових і рекламних сервісів групи.
Головний принцип підходу Forward Media до рекламних кампаній – єдність медіастратегії і креативу з охопленням найширшої аудиторії («принцип 360°»). Для цього агенція розвиває власний напрямок Data Science, який окрім досліджень аудиторії та медіа включає економетричне моделювання. Це дає чітку та зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.
Належність до холдингу Havas Village відкриває доступ до інструментарію та бази знань глобальної мережі Havas. Ідеться про такі технологічні рішення, як:
- Fission – глобальний інструмент для для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками чи бізнес-одиницями. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики з метою коректної оцінки ринку за ключовими KPIs: Бізнес, Бренд, Комунікація;
- Connect – інструмент для аналізу трендів за різними бізнес-категоріями через оцінку впливу способів взаємодії з брендом.
- Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і реалізації мультимедіа кампаній. Розподіляє бюджети з урахуванням медійних показників (ціни на рекламні активності в різних медіа, охоплення, цільові аудиторії тощо), щоб досягти максимального охоплення за низьку вартість контакту з цільовою аудиторією.
У 2021 році Forward Media посіла 11 місце серед 26 медіа-агенцій у рейтингу «Вибір рекламодавця 2020/2021» від Всеукраїнської рекламної коаліції та Factum Group.
За актуальними подіями Forward Media можна стежити на їхній сторінці у фейсбук: https://www.facebook.com/forwardmedia.ua
Медійне агентство Media Scope заснував у 2013 році Андрій Кроленко, який на сьогодні є керуючим партнером. Восени 2019-го компанія стала українським представником міжнародної мережі Forward Media, яка належить Havas Media Network, та відтоді працює під її брендом.
З 2018-го є частиною групи рекламних і маркетингових агентств Havas Village (колишня Havas Creative Group Ukraine), забезпечуючи послуги за різними напрямами маркетингових і рекламних сервісів групи.
Головний принцип підходу Forward Media до рекламних кампаній – єдність медіастратегії і креативу з охопленням найширшої аудиторії («принцип 360°»). Для цього агенція розвиває власний напрямок Data Science, який окрім досліджень аудиторії та медіа включає економетричне моделювання. Це дає чітку та зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.
Належність до холдингу Havas Village відкриває доступ до інструментарію та бази знань глобальної мережі Havas. Ідеться про такі технологічні рішення, як:
- Fission – глобальний інструмент для для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками чи бізнес-одиницями. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики з метою коректної оцінки ринку за ключовими KPIs: Бізнес, Бренд, Комунікація;
- Connect – інструмент для аналізу трендів за різними бізнес-категоріями через оцінку впливу способів взаємодії з брендом.
- Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і реалізації мультимедіа кампаній. Розподіляє бюджети з урахуванням медійних показників (ціни на рекламні активності в різних медіа, охоплення, цільові аудиторії тощо), щоб досягти максимального охоплення за низьку вартість контакту з цільовою аудиторією.
У 2021 році Forward Media посіла 11 місце серед 26 медіа-агенцій у рейтингу «Вибір рекламодавця 2020/2021» від Всеукраїнської рекламної коаліції та Factum Group.
За актуальними подіями Forward Media можна стежити на їхній сторінці у фейсбук: https://www.facebook.com/forwardmedia.ua