Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак
Новини компаній

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак

Валентина Жук, керівник відділу маркетингу Ергопак, поділилась своїми думками щодо співпраці з Forward Media

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак

Forward Media – медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних активностей.

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак
Андрій Кроленко, керуючий партнер медійного агентства Forward Media

Компанія Ергопак, яка займається виробництвом і дистрибуцією товарів для дому та особистої гігієни на ринку України, співпрацює з агентством Forward Media вже 9 років. Валентина Жук, керівник відділу маркетингу Ергопак, поділилась своїми думками щодо співпраці та розповіла, чи вдалось досягти поставлених цілей попри різні труднощі.

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак
Валентина Жук, Head of Marketing Ергопак

– Чому ви обрали саме Forward Media для співпраці?

– Співпраця з Forward Media активно відновилася в 2020 році. В той час ми проводили досить великий тендер з вибору надійного партнера сумісно з головним офісом Сарантіс, адже Ергопак є частиною міжнародної групи Sarantis Group. Цей проект для нас був доволі серйозним. Безумовно, основними критеріями вибору партнера було співвідношення ціни та дієвої стратегії. В цьому тендері переможцем став саме Forward Media, з чого і почалась наша плідна робота.

– Як би ви оцінили досвід співпраці з Forward Media?

– Дуже позитивно! Ми дуже цінуємо, що всі питання вирішуються дуже оперативно. Ми отримуємо відповіді на всі свої запитання і, особливо важливо те, що завжди всі відповіді і всі пропозиції враховують наші потреби та бізнес задачі, які стоять перед нами на той чи інший момент.

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак

– Чи є аспекти роботи агенції Forward Media, які вас найбільше позитивно вразили?

– Так, це орієнтованість на клієнта та гнучкість в роботі. Саме ці фактори ми цінуємо найбільше.

– Чи допомогла агенція Forward Media досягти ваших цілей?

– Наші цілі є дуже динамічними. Особливо в останні роки контекст змінюється дуже швидко і дуже сильно, відповідно, всі наші дії та цілі змінюються разом з ним. В той же час, наприклад, в 2022-му році ми не просто досягли, ми перевиконали ті цілі, які стояли перед нами на рік! Враховуючи ситуацію, яка була в тому році, однією з важливих складових успіху були саме проекти, реалізовані сумісно з Forward Media.

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак

– Як би ви оцінили здатність Forward Media до адаптації до змін і реагування на непередбачувані ситуації?

– Оцінюємо вкрай позитивно. Агенція дуже ефективно та вдало працює в різних умовах як зовнішніх, так і внутрішніх. З точки зору співпраці з Ергопак, незалежно від наших вводних, розміру бюджету, виділеного часу на реалізацію проекту – завжди агентство знаходить можливість максимально оперативно і ефективно відповісти на всі наші запити і надати пропозиції для реалізації.

– Які досягнення або успіхи ви вважаєте найбільш важливими, отримані завдяки спільній роботі з агенцією?

– Ми маємо досить молодий бренд чоловічої гігієни і парфумерії – STR8. Разом з Forward Media ми працюємо над його розвитком починаючи з 2020-го року. Незважаючи на всі складнощі, такі як Covid, початок повномасштабної війни, а також складнощі, які виникали протягом реалізації цього проекту, ми вважаємо, що разом ми змогли досягти дуже хороших результатів. Вони перевищують наші амбітні цілі, які ми собі ставили в цьому проекті, як бізнес показники, так і медійні. Проект є довготривалим і ми вважаємо його успішним.

Просування компанії в умовах сьогодення: Forward Media ділиться своїм кейсом з Ергопак

– Які інструменти були використані для досягнення цілей і який з вашої думки був найефективнішим?

– Інструменти використовувалися абсолютно різні. За кілька років, які ми працюємо над цим проектом, ми використовували ТБ рекламу, діджитал медіа, працювали з лідерами думок, мали спонсорство та інтеграцію в розважальні шоу, рекламу в метро, соцмережі, певно, майже все! Найефективнішим вважаю саме мікс інструментів та вдале поєднання, в правильних пропорціях і в правильний час. Звертаючи увагу на те, що у нас молода цільова аудиторія, діджитальна історія є «локомотивом» і драйвером всього процесу. Але, звісно, не лише завдяки діджитал медіа ми все це зробили.

– Чи були речі, яких вам не вистачило при співпраці з Forward Media?

– Я вважаю, що в будь-якій співпраці та в будь-якому партнерстві завжди виникають деякі питання, адже немає нічого ідеального. І це абсолютно нормально. Разом з тим, суттєвих проблем або складнощів в роботі з Forward Media у нас ніколи не виникало. Якщо трапилась якась ситуація, то вона вирішується доволі швидко і дуже ефективно, без шкоди для проектів та процесів.

– Чи будете ви рекомендувати Forward Media своїм знайомим/друзям/колегам?

– Так, порекомендуємо. Forward Media – це надійний партнер!

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло