Десять років на ринку та більше 1000 реалізованих проєктів: медійно-комунікаційне агентство Forward Media, входить до рекламної групи Havas Village
Агенція має низку інструментів для досягнення кращих результатів, одним з яких є власний напрямок Data Science

Forward Media – медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній. Має клієнтів в Україні, Європі, Центральній Азії та Африці. Засноване у 2013 році Андрієм Кроленко, який на сьогодні є керуючим партнером.
В рекламній індустрії Андрій працює з 1996 року та має вже 27 років досвіду роботи. За цей час працював як зі сторони медіа, так і зі сторони агентств, співпрацюючи з клієнтами різних категорій, в тому числі і з великим міжнародним системним бізнесом. Такий бекграунд дозволяє розуміти всі тонкощі роботи та пропонувати клієнтам найефективніше рішення для досягнення цілей. Крім цього, Андрій Кроленко декілька років ділився набутими знаннями з майбутніми фахівцями у сфері реклами та на сьогоднішній день є експертом в комунікаціях, рекламі та маркетингу.
У 2018 році агентство Forward Media приєдналось до групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингу та реклами. Цей крок дозволив посилити позиції, надаючи ще більше можливостей для розвитку та пропонуючи клієнтам ширший сервіс. Завдяки доступу Forward Media до глобальних ресурсів групи Havas, агентство використовує останні світові дослідження і медіа підходи при розробці та плануванні проєктів. Також мова йде про технологічні рішення:
- Fission – інструмент, призначений для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками або бізнес-юнітами. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики для коректної оцінки ринку за ключовими KPI – Бізнес, Бренд, Комунікація.
- Connect – методологія оцінки впливу touchpoints на відповідних етапах комунікаційного сприйняття бренду;
- Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і імплементації мультимедіа кампаній.
Forward Media є другом та ментором, який грає на стороні клієнта, допомагаючи легко зростати за рахунок кращої інтеграції медіа, контенту та безшовної оркестрації каналів.
Агентство вже не один рік дотримується основного принципу – медіа-стратегія і креатив повинні органічно працювати в спільній зв'язці.
«Медіа – це не просто ЗМІ. Це місце, де проходить комунікація зі споживачем», – стверджує Андрій Кроленко.
Агенція має низку інструментів для досягнення кращих результатів, одним з яких є власний напрямок Data Science, який включає в себе не лише дослідження аудиторії і медіа, але й економетричне моделювання, що дозволяє надавати клієнтам чітку і зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.
Якщо казати детальніше про такий інструмент, як економетричне моделювання, то він складається з сукупності факторів та відповідає на основне питання “Який результат отримує компанія від рекламних інвестицій?”. Модель надає можливість краще зрозуміти вплив різних чинників на результативність бренду, які безумовно залежать від специфіки вашого бізнесу. Чинники можуть включати курс долара, сезонність продажів, тренди, а також непередбачені якісні фактори, такі як ціна продукту та його якість. Вона дозволяє аналізувати та кількісно вимірювати вплив кожного з цих факторів, показуючи на статистичних даних ймовірний результат з урахуванням поточної ситуації. Команда Forward Media використовує економетричну модель вже не перший рік та з впевненістю каже про її дієвість. Орієнтуючись під запит, фахівці включають також і власну експертизу для комплексної роботи.
«Креатив має бути простим, лаконічним та зрозумілим для споживача, адже важкі та довгі сторітелінги зрозуміти набагато важче, особливо зараз, коли інформаційний простір переповнений різними повідомленнями», – каже Андрій про принцип, якого дотримуються в Forward Media.
Саме тому команда шукає підхід, орієнтований виключно на результат. За допомогою експертизи, спеціалісти визначають кращий шлях просування та пропонують клієнту оптимальні варіанти. Агентство завжди чує запит клієнта та враховує потреби. Великою перевагою є те, що Forward Media – це мультифункціональна агенція, що дозволяє пропонувати ширший сервіс і можливості, ніж просто медіа. В рамках стратегії агентство охоплює всі ймовірні варіанти розвитку компанії та використовує всі наявні метрики. Тому компаніям не потрібно шукати окремо десять підрядників, адже вони вже є в одному місці. Також це зберігає і бюджет. Звернувшись, клієнт буде забезпечений підтримкою з усіх сторін.
