Про компанію
«Терра Фуд» (Terra Food, «Террафуд») – це вертикально інтегрований агропромисловий холдинг, який спеціалізується на переробці молока та виробництві молочної та м’ясної продукції під торговими марками «ТЕРРА ФУД», «Ферма», Premialle, «Тульчинка», «Біла лінія», «Золотий резерв», «Вапнярка», ТМ «Лауреат», ТМ «Сорочинське», ТМ «Від природи» та ін.
Історія холдингу починається в 1999 році, коли Станіслав Войтович (чинний президент групи компаній «Терра Фуд») придбав Тульчинський маслосирзавод у Вінницькій області. За два роки його активи поповнив Вапнярський молокозавод і ЗАТ «Томашпіль-цукор», яке вирощувало та переробляло цукрові буряки. 2003-го до групи Войтовича приєднався Решетилівський маслозавод.
Після придбання Крижопільського сироробного заводу та Тульчинського м’ясокомбінату Станіслав Войтович володів уже 8 переробними підприємствами. У 2006 році він звів розрізнені активи у групу компаній «Терра Фуд». Серед них був і молокозавод у с. Засосна Красногвардєйського району Бєлгородської області рф, придбаний у тому ж році. Створене на його потужностях ТОВ «Тульчинка. RU» стало випускати масло, спреди та сухе молоко під брендами «Ферма», «Тульчинка» та «Золотой резерв». Купівля російського заводу була зумовлена забороною на імпорт української молочки до рф у 2005 році.
У 2007–2008 роках група Войтовича викупила й запустила новозбудований Білоцерківський молочний комбінат (БМК), вийшовши на ринок цільномолочної продукції з ТМ Premialle. Упродовж 2012–2013 років до холдингу додалися Чечельницький завод плавлених сирів і Рожищенський сирзавод. Недовго (2006–2009) в складі групи працював і Могилів-Подільський молокозавод, який збанкрутував.
На 2013 рік корпоративна структура групи «Терра Фуд» була розгалужена на три напрями: молочний, м‘ясний і аграрний. Молочний напрям об’єднував БМК, компанії «Інтер Фуд» (Тульчинський маслосирзавод, Вапнярський, Рожищенський і Крижопільський сирзаводи, Чечельницький завод плавлених сирів), «Продоптіма» (Решетилівський маслозавод, «Корнинсир», молочна компанія «Дружба» (Новоодеський сирзавод) і «Тульчинка. RU» (молокозавод у Бєлгородській області, ТОВ «Тульчинка» та торговий дім «Тульчинка-Бєлогор’є»).
ТОВ «Інтер Фуд» займалося оптовою торгівлею й експортом молочної продукції, виробленої на підприємствах групи. ТОВ «Продоптіма» було оператором фірмової роздрібної мережі під ТМ «Рідна хатинка».
Підприємства аграрного напрямку групи з 2004 року об’єднані в агрокомплекс «Зелена долина», який становить сировинну базу виробничих підприємств «Терра Фуд». «Зелена долина» має 25 тис. га землі в обробітку, елеватор на 32 тис. т зерна та 4,3 тис. голів великої рогатої худоби на базі 5 тваринницьких комплексів тощо. Основний актив агрокомплексу – «Томашпіль-цукор» – може виробляти до 30 тис. т цукру за сезон (360 т на добу).
М’ясний напрямок групи представлений Тульчинським м’ясокомбінатом (нині ТОВ «Тульчинм’ясо»). Він випускає на рік понад 6 тис. т продукції більше як 100 найменувань із сировини власного забою. Зокрема, постачає сосиски для хот-догів мережі автозаправок Shell.
2014-го відбулася реорганізація корпоративної структури. Усі молочні активи групи, які досі залишаються її пріоритетним напрямком, об’єдналися під егідою однієї компанії «Терра Фуд» («Террафуд»), до якої на правах філій ввійшло 11 підприємств – молокопереробних заводів і центрів заготівлі сировини.
Сукупні потужності групи дають змогу переробляти 553 тис. т молока на рік і виробляти 54 тис. т сиру, 2,9 тис. т м’якого сиру, 113,6 тис. т вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік.
Асортимент налічує: молоко, вершкове масло, рослинно-вершкову суміш, твердий сир, м'який білий сир, плавлений сир, йогурт, кефір, сир кисломолочний, ряжанку.
БМК входить у п’ятірку українських виробників продукції з незбираного молока. Комбінат багато років співпрацює з мережею ресторанів McDonald’s як ексклюзивний постачальник молочних сумішей для морозива та коктейлів в Україні та експортер для місцевих представництв мережі в Молдові, Азербайджані, Грузії та Білорусі (до вторгнення). Тричі здобував визнання як найкращий європейський виробник молочних сумішей для McDonald’s. Частка сиру фета, виробленого на БМК, становить 40% на ринку України, що виводить підприємство на перше місце.
Досвід у молочній галузі «Терра Фуд» застосував у Туреччині, доклавшись інвестиціями та консультаціями до запуску молочного комбінату. Перша черга підприємства Slava Süt потужністю переробки в 1000 тонн молока на добу відкрилося в грудні 2015 року в індустріальному парку міста Караман. На той час це була найбільша пряма інвестиція з України в турецьку компанію, що, за повідомленнями менеджменту Slava Süt, становила 4 млн доларів.
У 2020 році частка компанії «Терра Фуд» у виробництві рослинно-вершкових сумішей сягнула 37,7 %, у виробництві плавлених сирів – 32,7%, масла – 12,2%, у виробництві твердого сиру 18,7 %.
Свою продукцію «Терра Фуд» експортує в понад 60 країн світу, маючи 12,4% експортного молочного ринку України. Це зокрема такі напрямки, як: Молдова, Грузія, Азербайджан, Вірменія, Близький Схід, Центральна Азія, Північна Африка. З 2018 до 2020 року «Терра Фуд» вийшла на 15 нових ринків: Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини і навіть таких віддалених куточків планети, як Габон, Мавританія, Нігер, Танзанія, Гана, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот Д’Івуар. Сходу. Для закордонних ринків підприємство заснувало ТМ Ukrainian Glory, під якою виготовляє масло й суміші з вершкового масла та олії. Частка експорту в загальному портфелі «Терра Фуд» становить близько 15%.
На сьогодні група компаній «Терра Фуд» є абсолютним лідером ринку за такими показниками:
- продаж та експорт вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей;
- продаж та експорт твердого та плавленого сиру;
- виробництво та продаж сиру фета в Україні;
- експорт молочних і масложирових продуктів.
Холдинг також входить до трійки лідерів з виробництва сиру. На світових ринках корпорація займає 4 місце в Європі та 12-те у світі за виробництвом рослинно-вершкових сумішей (за даними Euromonitor, FAO тощо).
Від операційного управління бізнесом Станіслав Войтович остаточно відійшов у 2016 році, залишивши за собою розробку стратегії й визначення цілей на посаді президента групи компаній. Генеральним директором корпорації став італійський топ-менеджер Фортунато Гуадалупі, який обіймав цю посаду до квітня 2022 року. Нині CEO є віце-президент групи Роман Щупаківський.
Після російського вторгнення 2022 року тодішній гендиректор Гуадалупі оприлюднив заяву про те, що залишається в Україні, а підприємства продовжують роботу.
«Терра Фуд» безкоштовно передає свою продукцію українським військовим, волонтерам та районним адміністраціям у регіонах, де працюють її підприємства.
«Терра Фуд» (Terra Food, «Террафуд») – це вертикально інтегрований агропромисловий холдинг, який спеціалізується на переробці молока та виробництві молочної та м’ясної продукції під торговими марками «ТЕРРА ФУД», «Ферма», Premialle, «Тульчинка», «Біла лінія», «Золотий резерв», «Вапнярка», ТМ «Лауреат», ТМ «Сорочинське», ТМ «Від природи» та ін.
Історія холдингу починається в 1999 році, коли Станіслав Войтович (чинний президент групи компаній «Терра Фуд») придбав Тульчинський маслосирзавод у Вінницькій області. За два роки його активи поповнив Вапнярський молокозавод і ЗАТ «Томашпіль-цукор», яке вирощувало та переробляло цукрові буряки. 2003-го до групи Войтовича приєднався Решетилівський маслозавод.
Після придбання Крижопільського сироробного заводу та Тульчинського м’ясокомбінату Станіслав Войтович володів уже 8 переробними підприємствами. У 2006 році він звів розрізнені активи у групу компаній «Терра Фуд». Серед них був і молокозавод у с. Засосна Красногвардєйського району Бєлгородської області рф, придбаний у тому ж році. Створене на його потужностях ТОВ «Тульчинка. RU» стало випускати масло, спреди та сухе молоко під брендами «Ферма», «Тульчинка» та «Золотой резерв». Купівля російського заводу була зумовлена забороною на імпорт української молочки до рф у 2005 році.
У 2007–2008 роках група Войтовича викупила й запустила новозбудований Білоцерківський молочний комбінат (БМК), вийшовши на ринок цільномолочної продукції з ТМ Premialle. Упродовж 2012–2013 років до холдингу додалися Чечельницький завод плавлених сирів і Рожищенський сирзавод. Недовго (2006–2009) в складі групи працював і Могилів-Подільський молокозавод, який збанкрутував.
На 2013 рік корпоративна структура групи «Терра Фуд» була розгалужена на три напрями: молочний, м‘ясний і аграрний. Молочний напрям об’єднував БМК, компанії «Інтер Фуд» (Тульчинський маслосирзавод, Вапнярський, Рожищенський і Крижопільський сирзаводи, Чечельницький завод плавлених сирів), «Продоптіма» (Решетилівський маслозавод, «Корнинсир», молочна компанія «Дружба» (Новоодеський сирзавод) і «Тульчинка. RU» (молокозавод у Бєлгородській області, ТОВ «Тульчинка» та торговий дім «Тульчинка-Бєлогор’є»).
ТОВ «Інтер Фуд» займалося оптовою торгівлею й експортом молочної продукції, виробленої на підприємствах групи. ТОВ «Продоптіма» було оператором фірмової роздрібної мережі під ТМ «Рідна хатинка».
Підприємства аграрного напрямку групи з 2004 року об’єднані в агрокомплекс «Зелена долина», який становить сировинну базу виробничих підприємств «Терра Фуд». «Зелена долина» має 25 тис. га землі в обробітку, елеватор на 32 тис. т зерна та 4,3 тис. голів великої рогатої худоби на базі 5 тваринницьких комплексів тощо. Основний актив агрокомплексу – «Томашпіль-цукор» – може виробляти до 30 тис. т цукру за сезон (360 т на добу).
М’ясний напрямок групи представлений Тульчинським м’ясокомбінатом (нині ТОВ «Тульчинм’ясо»). Він випускає на рік понад 6 тис. т продукції більше як 100 найменувань із сировини власного забою. Зокрема, постачає сосиски для хот-догів мережі автозаправок Shell.
2014-го відбулася реорганізація корпоративної структури. Усі молочні активи групи, які досі залишаються її пріоритетним напрямком, об’єдналися під егідою однієї компанії «Терра Фуд» («Террафуд»), до якої на правах філій ввійшло 11 підприємств – молокопереробних заводів і центрів заготівлі сировини.
Сукупні потужності групи дають змогу переробляти 553 тис. т молока на рік і виробляти 54 тис. т сиру, 2,9 тис. т м’якого сиру, 113,6 тис. т вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік.
Асортимент налічує: молоко, вершкове масло, рослинно-вершкову суміш, твердий сир, м'який білий сир, плавлений сир, йогурт, кефір, сир кисломолочний, ряжанку.
БМК входить у п’ятірку українських виробників продукції з незбираного молока. Комбінат багато років співпрацює з мережею ресторанів McDonald’s як ексклюзивний постачальник молочних сумішей для морозива та коктейлів в Україні та експортер для місцевих представництв мережі в Молдові, Азербайджані, Грузії та Білорусі (до вторгнення). Тричі здобував визнання як найкращий європейський виробник молочних сумішей для McDonald’s. Частка сиру фета, виробленого на БМК, становить 40% на ринку України, що виводить підприємство на перше місце.
Досвід у молочній галузі «Терра Фуд» застосував у Туреччині, доклавшись інвестиціями та консультаціями до запуску молочного комбінату. Перша черга підприємства Slava Süt потужністю переробки в 1000 тонн молока на добу відкрилося в грудні 2015 року в індустріальному парку міста Караман. На той час це була найбільша пряма інвестиція з України в турецьку компанію, що, за повідомленнями менеджменту Slava Süt, становила 4 млн доларів.
У 2020 році частка компанії «Терра Фуд» у виробництві рослинно-вершкових сумішей сягнула 37,7 %, у виробництві плавлених сирів – 32,7%, масла – 12,2%, у виробництві твердого сиру 18,7 %.
Свою продукцію «Терра Фуд» експортує в понад 60 країн світу, маючи 12,4% експортного молочного ринку України. Це зокрема такі напрямки, як: Молдова, Грузія, Азербайджан, Вірменія, Близький Схід, Центральна Азія, Північна Африка. З 2018 до 2020 року «Терра Фуд» вийшла на 15 нових ринків: Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини і навіть таких віддалених куточків планети, як Габон, Мавританія, Нігер, Танзанія, Гана, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот Д’Івуар. Сходу. Для закордонних ринків підприємство заснувало ТМ Ukrainian Glory, під якою виготовляє масло й суміші з вершкового масла та олії. Частка експорту в загальному портфелі «Терра Фуд» становить близько 15%.
На сьогодні група компаній «Терра Фуд» є абсолютним лідером ринку за такими показниками:
- продаж та експорт вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей;
- продаж та експорт твердого та плавленого сиру;
- виробництво та продаж сиру фета в Україні;
- експорт молочних і масложирових продуктів.
Холдинг також входить до трійки лідерів з виробництва сиру. На світових ринках корпорація займає 4 місце в Європі та 12-те у світі за виробництвом рослинно-вершкових сумішей (за даними Euromonitor, FAO тощо).
Від операційного управління бізнесом Станіслав Войтович остаточно відійшов у 2016 році, залишивши за собою розробку стратегії й визначення цілей на посаді президента групи компаній. Генеральним директором корпорації став італійський топ-менеджер Фортунато Гуадалупі, який обіймав цю посаду до квітня 2022 року. Нині CEO є віце-президент групи Роман Щупаківський.
Після російського вторгнення 2022 року тодішній гендиректор Гуадалупі оприлюднив заяву про те, що залишається в Україні, а підприємства продовжують роботу.
«Терра Фуд» безкоштовно передає свою продукцію українським військовим, волонтерам та районним адміністраціям у регіонах, де працюють її підприємства.