Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності

Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності

Цей матеріал також доступний російською
Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності
Коли
1 червня 2020
Вартість
Безкоштовно

Курс познайомить Вас з рішеннями Теорії обмежень у галузі маркетингу та продажів, які відповідають за розробку і продаж Пропозиції цінності. Ми впевнені, що ці інноваційні підходи перевернуть Ваше уявлення не тільки про роль функцій маркетингу та продажів у компанії, але й про бізнес в цілому. Запропоновані в цьому курсі підходи допоможуть Вам створювати власний блакитний океан і виходити з жорстокої цінової конкуренції. В основу курсу покладено розробки з маркетингу і продажів доктора Е. Голдратта, Елі Шрагенхайма, Рамі Голдратта, Джона Томпсона, а також - багатьох інших ТОС-експертів світового рівня. Автор курсу подає концепти Теорії обмежень в практичному осмисленні й інтерпретації Apple Consulting®. Деякі додаткові (не ТОС) інструменти, які автор курсу вважає компліментарними і такими, що дійсно працюють на практиці, також будуть згадані в процесі навчання.

У програмі курсу - методологія аналізу клієнтів та розробки Пропозиції Цінності для них, а також, природа спротиву змінам та методологія ефективного подолання шести рівнів опору задля успішного продажу Пропозиції Цінності. На курсі Ви усвідомите різницю у сприйнятті цінності товару або послуги постачальником і покупцем та кореневий конфлікт маркетингу, який походить з цього. Ви переосмислите поняття сегментації ринку та єдиної справедливої ціни. Ви навчитися аналізувати виділених клієнтів та сегменти ринку за допомогою причинно-наслідкових зв'язків (Інструментів процесів Мислення ТОС). Головне – ви навчитеся розробляти і продавати Пропозицію Цінності як для клієнта, так і для виокремленого сегмента ринку (маркетинговий інструмент і техніки продажів, створені на основі рішень ТОС і Інструментів Процесів Мислення ТОС).

ВИМОГИ ДО СЛУХАЧІВ

Курс орієнтований на широку ланку керівників компаній: власників, усіх керівників з розвитку бізнесу, маркетингу, продажів та стратегічного планування. Особливо матеріал буде корисним для представників сегменту В2В.

Базових знань з ТОС задля роботи в цьому курсі не потрібно. Проте, Ви можете до початку роботи в цьому курсі прослухати на Prometheus курс: «Вступ до Теорії обмежень та Процеси мислення як потужний підхід до управління бізнесом».

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ
4 тижні

Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті