Customer Engagement and Retention for B2C & SaaS

Customer Engagement and Retention for B2C & SaaS

Customer Engagement and Retention for B2C & SaaS
Коли
21 листопада 2018, 19:00
Вартість
350 грн
Організатор
UNIT.Сity

Бізнеси втрачають $1.6 млрд/рік глобально, коли клієнти від них відвертаються. Отримання нового клієнта коштує вп’ятеро дорожче, ніж утримання наявних. А ймовірність здійснення покупки лояльним клієнтом становить 60%, у той час, як шанс, що відвідувач сайту заплатить, — 20%.

Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?

Дізнаємося:

Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).
Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.
Сегментація: принципи та інструменти.
Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.
Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.

Cпікери:


Paul Levchuk, Head of Growth Учим английский с Preply.com
Dmitry Spuntik, CEO & Founder eSputnik.com - Система Автоматизации Маркетинга
Dima Grebennikov, Product Marketing Manager Crello/Depositphotos

Модератор:

Valeriy Grabko, COO PromoRepublic

Коли: 21 листопада (середа), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).

Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1563572

Організатори UNIT.City та PromoRepublic

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло