facebook.com
mind
КМДА: щоденно до Києва приїздить на роботу 558 000 людей

КМДА: щоденно до Києва приїздить на роботу 558 000 людей

Киянам і мешканцям Київської області потрібні нові під’їзди до столиці

Громади Києва та Київської області мають низку спільних проблем: стан доріг й інженерних комунікацій, складнощі з координацією громадського транспорту міста та приміських населених пунктів і відсутність узгодженого планування розвитку територій.

Про це 12 квітня під час круглого столу щодо розвитку Київської агломерації, у якому взяли участь депутати Київської міської та Київської обласної ради, міські, селищні та сільські голови прилеглих до Києва районів Київщини, заявив мер Києва Віталій Кличко.

За його даними, щоденно до Києва приїздить на роботу 558 000 людей, тобто 32% населення всієї Київської області. І це створює додаткове навантаження на інженерну, транспортну та соціальну інфраструктуру. Витрати на її утримання несе столичний бюджет.

Також мер звернув увагу на значну проблему з головним каналізаційним колектором Києва, який в аварійному стані – з 2007 року.

«Київводоканал» приймає стічні води не лише Києва, а й приміських підприємств та міст-супутників – Вишневого, Ірпеня, Бучі, Ворзеля, Гостомеля, Вишгорода та селищ Коцюбинське, Петропавлівська Борщагівка, Щасливе, Гнідин, Чабани, Козин та Новосілки. Переконаний, нам варто об’єднати зусилля, аби вирішити цю проблему, щоб в один «прекрасний» день «Київводоканал» не відключив і Київ, і Київщину від води та каналізації», – наголосив Віталій Кличко.

Ще одна проблема, за словами мера, це відсутність узгодженого планування розвитку територій.

«Києву, й не лише Києву, а й мешканцям Київської області потрібні нові під’їзди до столиці. Однак побудувати їх місто не може, бо це – територія області. Навколо Києва йде масова житлова забудова, а об’єкти соціальної інфраструктури відсутні», – резюмував київський міський голова.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Viber та Telegram