facebook.com
mind
Китайці захоплюють країни третього світу своїми платіжними картками

Китайці захоплюють країни третього світу своїми платіжними картками

UnionPay посилює боротьбу з Visa і MasterCard на ринках, що розвиваються

Китайці захоплюють країни третього світу своїми платіжними картками
фото офіційний сайт UnionPay

Китайська національна платіжна система China UnionPay вступає в боротьбу з Visa і MasterCard за ринки, що розвиваються. Про це передає Financial Times. Як зазначає видання, китайська влада усіляко підтримує UnionPay у цій боротьбі.

Наприклад, для М’янми, країни у Південній Азії з 53 млн населення, з яких лише 2% мають кредитні карти, не надто важливо, яку із платіжних систем обрати. UnionPay починає тут конкуренцію практично на рівних умовах з Visa і MasterCard, які міцно закріпилися на більш зрілих ринках. Крім М'янми, UnionPay успішно розвивається в Індонезії та Малайзії, Казахстані та Демократичній Республіці Конго.

«Для багатьох людей в країнах третього світу UnionPay ─ перші карти, з якими вони стикаються», ─ коментує ситуацію старший віце-президент японської консалтингової компанії Celent Ніл Катков.

UnionPay перетворилася в найбільшого емітента платіжних карт за обсягом транзакцій за останні 15 років. Як повідомляє британська організація RBR, у 2015 році її частка на ринку карткових платежів становила 37% при загальносвітовому обороті в $21,6 трлн.

Але основна маса цих фінансових операцій UnionPay була зосереджена на китайському ринку, де компанія де-факто є монополістом. Частка UnionPay за межами КНР ─ лише 0,5%, тоді як у Visa це ─ 50% і 31% ─ у MasterCard.

«UnionPay допоможе Китаю зміцнити фінансовий вплив у міжнародних масштабах», ─ стверджує заступник декана Китайського університету при Гонконгської школі бізнесу Саймон Лі. «Китайські бренди погано розпізнають за кордоном, особливо у фінансовій сфері. Такі компанії, як ця, намагаються змінити ситуацію», ─ додає він.

Кредитні карти UnionPay за межі Китаю поширилися завдяки багатим китайським туристам. Їх висока купівельна спроможність змусила дорогі магазини, такі як Louis Vuitton і Burberry, додати UnionPay в список платіжних партнерів. Зараз китайські карти приймають понад 41 млн торгових точок в 160 країнах, вказано на сайті UnionPay.

Експерти, які спостерігають за групою, зазначають, що влада Китаю максимально сприятиме тому, щоб UnionPay наздогнала за поширенням Visa and MasterCard за межами КНР.

Нагадаємо, компанія Mastercard для підвищення безпеки карткових операцій випустила нові біометричні картки, на яких є сканер відбитків пальців.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Viber та Telegram