«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно

«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно

Соціальна мережа почне розвивати платну підписку

«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно
Фото depechemode.com

Користувачі соціальних мереж «ВКонтакте», «Однокласники» і «Мой мир» зможуть слухати музику без реклами, оформивши платну підписку, повідомляє агентство РІА «Новости» з посиланням на прес-службу Mail.Ru Group.

«Mail.Ru Group спільно зі своїм партнером, компанією United Media Agency (UMA), розширює можливості музичних сервісів для користувачів «ВКонтакте», «Однокласників» і «Мой мир». У соцмережах реалізована можливість оформлення підписки з відключенням реклами при прослуховуванні музики», ─ сказав представник інтернет-компанії.

У прес-службі Mail.Ru Group наголосили, що безкоштовно музика також буде доступна, але з рекламою.

Ті користувачі, які оформили підписку, отримають і доступ до всіх функцій програми BOOM для смартфонів, включаючи прослуховування музики в режимі офлайн.

Вартість підписки складе 149 рублів ─ приблизно 65 гривень на місяць. Вона працюватиме як у веб-версіях соцмереж, так і в додатках для iOS і Android, пише видання. Слід зазначити, що в Україні поки що ця послуга недоступна.

Співпраця Mail.Ru Group і UMA почалася в липні 2016 року. Тоді сторони підписали угоди про ліцензування аудіо- і відеоконтенту Sony Music Entertainment, Warner Music Group і Universal Music Group (UMG) для використання на ресурсах інтернет-компанії.

Представники Mail.ru Group вже давно намагалися вирішити з найбільшими правовласниками питання ліцензії. Мережа «ВКонтакте», на думку торгового представництва США, є однією з найбільш «піратських», американське відомство багато разів висувало претензії до компанії через порушення Закону про авторське право.

У 2016 році Mail.ru Group уклала договір з найбільшими закорднними медіахолдингами Universal Music, Warner Music і Sony Music і деякими російськими видавцями, згідно з яким компанія буде платити лейблам відсоток від кожної програної музичної доріжки і ділитися прибутком від реклами.

Водночас Андрій Рогозов, керуючий директор ВКонтакте, наголосив, що в соцмережі й далі можна буде поширювати улюблену музику без обмежень.

«Музика – це важлива частина життя користувачів ВКонтакте. Сьогодні ми запускаємо повністю оновлений сервіс і починаємо новий етап його розвитку», ─ повідомив директор.

У своєму офіційному прес-релізі адміністрація ВКонтакте повідомила про оновлення музичного розділу і зміни, які вступають у дію з сьогоднішнього дня:

«Ми перше за 10 років повністю оновили музичний розділ на всіх платформах. Тепер користувачі соцмережі можуть створювати власні плейлисти і ділитися ними, а також слухати і додавати до себе музичні добірки від друзів, спільнот, передавати їх через приватні повідомлення», ─ повідомляє адміністрація.

Розумна система персональних рекомендацій, яка аналізує раніше прослухані пісні користувача, пропонуватиме йому нову музику.

Щомісяця Вконтакте відвідують понад 95 млн користувачів, а кількість користувачів на мобільних пристроях досягає 78 млн чоловік. Активна аудиторія вбудованого месенджера ВКонтакте становить 82 млн щомісяця.

Як повідомлялося, прибуток «ВКонтакті» з початку року виріс на 46%. Основну частину виручки, як і раніше, забезпечує реклама.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті