Захворіло у світі
20,138,860
Померло у світі
737,520
Вилікувалось у світі
12,385,787
Захворіло в Україні
83,115
Померло в Україні
1,951
Вилікувалось в Україні
44,934
«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно

«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно

Соціальна мережа почне розвивати платну підписку

«Вконтакте» залишили можливість слухати музику безкоштовно
Фото depechemode.com

Користувачі соціальних мереж «ВКонтакте», «Однокласники» і «Мой мир» зможуть слухати музику без реклами, оформивши платну підписку, повідомляє агентство РІА «Новости» з посиланням на прес-службу Mail.Ru Group.

«Mail.Ru Group спільно зі своїм партнером, компанією United Media Agency (UMA), розширює можливості музичних сервісів для користувачів «ВКонтакте», «Однокласників» і «Мой мир». У соцмережах реалізована можливість оформлення підписки з відключенням реклами при прослуховуванні музики», ─ сказав представник інтернет-компанії.

У прес-службі Mail.Ru Group наголосили, що безкоштовно музика також буде доступна, але з рекламою.

Ті користувачі, які оформили підписку, отримають і доступ до всіх функцій програми BOOM для смартфонів, включаючи прослуховування музики в режимі офлайн.

Вартість підписки складе 149 рублів ─ приблизно 65 гривень на місяць. Вона працюватиме як у веб-версіях соцмереж, так і в додатках для iOS і Android, пише видання. Слід зазначити, що в Україні поки що ця послуга недоступна.

Співпраця Mail.Ru Group і UMA почалася в липні 2016 року. Тоді сторони підписали угоди про ліцензування аудіо- і відеоконтенту Sony Music Entertainment, Warner Music Group і Universal Music Group (UMG) для використання на ресурсах інтернет-компанії.

Представники Mail.ru Group вже давно намагалися вирішити з найбільшими правовласниками питання ліцензії. Мережа «ВКонтакте», на думку торгового представництва США, є однією з найбільш «піратських», американське відомство багато разів висувало претензії до компанії через порушення Закону про авторське право.

У 2016 році Mail.ru Group уклала договір з найбільшими закорднними медіахолдингами Universal Music, Warner Music і Sony Music і деякими російськими видавцями, згідно з яким компанія буде платити лейблам відсоток від кожної програної музичної доріжки і ділитися прибутком від реклами.

Водночас Андрій Рогозов, керуючий директор ВКонтакте, наголосив, що в соцмережі й далі можна буде поширювати улюблену музику без обмежень.

«Музика – це важлива частина життя користувачів ВКонтакте. Сьогодні ми запускаємо повністю оновлений сервіс і починаємо новий етап його розвитку», ─ повідомив директор.

У своєму офіційному прес-релізі адміністрація ВКонтакте повідомила про оновлення музичного розділу і зміни, які вступають у дію з сьогоднішнього дня:

«Ми перше за 10 років повністю оновили музичний розділ на всіх платформах. Тепер користувачі соцмережі можуть створювати власні плейлисти і ділитися ними, а також слухати і додавати до себе музичні добірки від друзів, спільнот, передавати їх через приватні повідомлення», ─ повідомляє адміністрація.

Розумна система персональних рекомендацій, яка аналізує раніше прослухані пісні користувача, пропонуватиме йому нову музику.

Щомісяця Вконтакте відвідують понад 95 млн користувачів, а кількість користувачів на мобільних пристроях досягає 78 млн чоловік. Активна аудиторія вбудованого месенджера ВКонтакте становить 82 млн щомісяця.

Як повідомлялося, прибуток «ВКонтакті» з початку року виріс на 46%. Основну частину виручки, як і раніше, забезпечує реклама.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті