Nestle не зміг зареєструвати форму шоколадки KitKat як торгову марку
Конкуренти теж хочуть випускати 4-сегментні плитки
Апеляційний суд Лондона відмовив компанії Nestlé в реєстрації форми шоколадного батончика KitKat як окремої торгової марки. Про це повідомляє The Guardian.
Ідеться про 4-сегментну форму шоколадно-вафельного батончика, об’єднану в одну плитку.
Швейцарська компанія Nestle випускає цей варіант вже більше 80 років, у Великобританії він доступний з 1935 року.
Представники Nestle стверджують, що за цей час ця форма шоколаду стала практично повністю асоціюватися у споживачів з брендом KitKat.
Апеляційний суд виніс рішення проти швейцарської кондитерської фірми в середу як підбиття підсумків тривалої судової тяганини з суперником Cadbury.
Представник компанії Nestle заявив, що компанія розглядає свій наступний крок.
«Nestle розчарована рішенням Лондонського апеляційного суду», – заявили в прес-службі компанії, нагадавши, що форма KitKat захищена товарним знаком у Німеччині, Франції, Австралії, ПАР, Канаді та інших країнах.
Представник головного конкурента Nestle, компанії Cadbury, навпаки, залишився задоволеним: «Ми вітаємо рішення суду і не віримо, що форма шоколадки KitKat може бути зареєстрована як торгова марка у Британії», – заявив він.
Cadbury ведуть у судах тривалу боротьбу з Nestle, перешкоджаючи її спробам офіційно зареєструвати форму KitKat в якості товарного знаку. Nestle ж, у свою чергу, не давала Cadbury зареєструвати права на відтінок фіолетового кольору упаковки шоколаду Dairy Milk, а коли реєстрація все-таки відбулася, домоглася через суд, що її скасували.
У 1937 році, на два роки пізніше за Nestle, аналогічну KitKat 4-сегментну шоколадно-вафельну плитку під назвою Kvikk Lunsj («Швидкий ланч») почала випускати норвезька компанія Freia. Цей шоколад продається у Великобританії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].