Лондонським пасажирам сьогодні довелось залишитись вдома
Глобальна комп’ютерна проблема паралізувала авіарух у двох найбільших аеропортах Лондону
British Airways скасувала усі рейси з двох найбільших аеропортів Лондону у суботу після того, як глобальна помилка комп’ютерної системи викликала плутаницю та хаос, і тисячі пасажирів стояли у черзі протягом кількох годин. А літаки залишались на злітних полосах. Про це повідомляє Reuters.
Авіакомпанія говорить , що доказів кібератаки не було.
«Очікується, що більшість рейсів на далекі відстані завтра повернуться до нормального графіку, і ми працюємо над відновленням наших послуг. Хоча деякі затримки і зриви можуть тривати і в неділю», – повідомила British Airways.
Проблеми з польотами, за словами пасажирів, пройшли в особливо напружені вихідні, під час держаних свят.
Термінали аеропортів Хітроу та Гатвік були заповнені розлюченими пасажирами, а розгублений персонал British Airlwa ysнічого не міг вдіяти, оскільки не мав доступу до комп’ютерів.
Нещодавно, німецька авіакомпанія Lufthansa та французька Air France пережили глобальну проблему в системі, яка не дозволила їм посадити пасажирів.
У вересні минулого року, подібний випадок уже траплявся у аеропортах Хітроу та Гатвік у зв’язку з експлуатаційними збоями.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].