Після блокування відвідуваність російських сайтів упала більш як вдвічі
Різке падіння охоплень почалося після введення в дію закону про санкції

Охоплення таких сайтів, як «Вконтакте», «Одноклассники», Mail.ru і Yandex зменшилися в 2-2.4 рази, а починаючи з 20 травня, їх сумарне середньодобове охоплення впало в 2,3 рази. Такі дані повідомляє Kantar TNS CMeter.
Найбільш помітним падіння стало з 22 травня, коли вже більшість провайдерів увімкнули блокування.
«Хоча в понеділок охоплення зазвичай зростає після просідання на вихідних, в поточній ситуації відновлення не відбулося, і охоплення продовжили падати», – йдеться в повідомленні порталу.
Наскільки б масово не поширювалася інформація про те, як «обійти» блокування і проникнути на російські сайти за допомогою спеціальних програм, як і прогнозувалося – більшість інтернет-користувачів вирішили не ускладнювати собі життя.
«Їм легше зовсім перестати користуватися заблокованими ресурсами», – коментує Анна Шахдінарян, керівник проекту інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter.
У виграшній позиції, як і раніше, залишається Facebook – приріст добового десктоп охоплення в нього становить 30%.
Також з моменту оголошення про блокування продовжує бути в лідерах Opera.com: тижнева аудиторія браузера зросла з 1% до 12%.

Нагадаємо, творець «Вконтакте» Павло Дуров заявив, що був змушений здійснити операцію з продажу свого пакета соціальної мережі «під тиском ФСБ», що вимагає персональні дані прихильників Євромайдану». Акції купив наближений до Кремля російський олігарх Алішер Усманов.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].