Китай VS Tesla: хто стане провідним виробником батарей для електрокарів

Китай VS Tesla: хто стане провідним виробником батарей для електрокарів

Китай рішуче налаштований на отримання домінуючої ролі на ринку

Китай VS Tesla: хто стане провідним виробником батарей для електрокарів
фото з https://pixabay.com/

В той час як Tesla спішить завершити будівництво найбільшої в світі фабрики батарей в пустелі Невада, Китай,здається, залишить її далеко позаду себе.

Згідно з даними, опублікованими цього тижня Bloomberg Intelligence, китайські компанії повідомляють про свої плани створити додаткові заводи, які зможуть забезпечувати виробництво 120 гігаватт-годин на рік до 2021. Цього вистачить для того, щоб забезпечити батареями близько 1,5 млн автомобілів Tesla Model S або 13,7 млн гібридів Toyota Prius на рік. Про це повідомляє Bloomberg.

Для порівняння, коли завод Gigafactory Tesla буде завершено, він забезпечуватиме виробництво 35 гігаватт-годин на рік.

Літій-іонні акумулятори давно використовуються у смартфонах, ноутбуках і іншій електронній техніці, але очікується, що попит неймовірно зросте протягом найближчих п’яти років, в час коли електрокари набиратимуть популярність.

У 2016 році автовиробник Tesla випустив близько 84 000 автомобілів і заявив, що в 2018 планує побудувати 500 000 одиниць.

В той час як Tesla будує імовірно найбільшу фабрику, китайська влада перейшла до широких зусиль задля збільшення домінуючої ролі країни на ринку.

За даними Bloomberg New Energy Finance, до 2021 року доля Китаю зросте до 65%, в той час як США матиме всього 10%.

«Це стосується промислової політики. Китайський уряд вважає літій-іонні батареї надзвичайно важливою галуззю в 2020-х і надалі», – підкреслив аналітик Bloomberg New Energy Finance Колін Маккеррачер.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло