Час змінюватися: американське видавництво Time проведе ребрендинг
Time може перетворитися на Life, однак назви головних журналів вирішило не змінювати

Керівники одного з найстаріших і найбільших видавництв США – Time Inc – нещодавно зустрілися, щоб обговорити ребрендинг видання. Про це з посиланням на кілька джерел, знайомих із ситуацією у видавництві, повідомляє The Wall Street Journal.
Ребрендинг може включати і зміну назви корпорації. Обговорювався варіант Life – видавництво раніше випускало журнал із такою назвою.
Цей крок буде націлений на ділових партнерів Time Inc. і матиме на меті репозиціонувати видавництво як сучасну медіа компанію, яка розвиває цифрові та відео-проекти.
Водночас повідомляється, що Time Inc. не буде змінювати назви жодного зі своїх знаменитих журналів, таких як TIME, People, Sports Illustrated та Fortune.
Хоча конкретних рішень поки що прийнято не було, Time Inc. провела попередні переговори з деякими бренд-мейкерами, щоб краще зрозуміти, як компанії підходять до потенційного ребрендингу.
Відмова від однієї зі знакових марок американських ЗМІ буде драматичним кроком, що символізує, як традиційне видавництво згасає під впливом зростання цифрових медіа, вважає The Wall Street Journal.
Time Inc. був заснований Генріхом Лусом та Брітом Хадденом, які опублікували перший номер журналу Time у 1923 році.
Останні 5 років виручка компанії падає через зниження інтересу рекламодавців до друкованих видань, але компанія нарощує свою присутність в інтернеті.
Нагадаємо, Трамп виготовив фейковий випуск журналу Time зі своїм обличчям на обкладинці. Фейкова копія журналу Time, де на обкладинці Трамп, висить у 5-ти його гольф-клубах, вводячи в оману відвідувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].