В Україні запрацює ще одна моніторингова платформа ЗМІ
Платформа буде аналізувати всі українські медіа
Компанія з моніторингу та аналітики Context Media та технологічний стартап LookSMI запускають в Україні моніторингову платформу Looqme. Про це йдеться в повідомлені компанії.
«Платформа Looqme буде використовувати нову систему для моніторингу та аналізу всіх типів ЗМІ. В першу чергу, ми хочемо піти від системи ручних щоденних звітів і перейти на автоматизовану платформу. Крім цього, зміцнилася експертиза в аналітиці ЗМІ, впроваджуються напрацювання по оцінці аудиторії, кількісно-якісними показниками», – передає слова директора компанії Context Media Андрія Гусака прес-служба.
Планується, що платформа буде охоплювати більше 40% моніторингового ринку України.
Нова платформа може аналізувати більше 12 000 джерел. На зміну вордівському документу прийдуть автоматизовані динамічні звіти з можливостями фільтрації і побудови статистики, які дозволять значно економити час і робити продукт більш зручним для клієнтів.
Протягом року компанія планує вийти на зарубіжний ринок. Серед клієнтів компаній Looqme * powered by Context Media McDonald's, PepsiCo, Lenovo, Миронівський Хлібопродукт, Альфа-Банк, Prozorro, Polpharma, OLX, Сушия.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].