Wizz Air вводить нові правила перевезення ручної поклажі
З 29 жовтня вартість провезення ручної поклажі буде включена у вартість квитка

Найбільший лоукост-авіаперевізник у Центральній та Східній Європі оголосив, що не буде стягувати з пасажирів додаткову плату за провезення великого розміру ручної поклажі у кабіні літака на всіх рейсах Wizz Air, починаючи з 29 жовтня 2017 року.
Про це йдеться у прес-релізі компанії.
Пасажири зможуть брати з собою на борт один предмет ручної поклажі розміром 55x40x23 см. Вартість його провезення включена у вартість квитка. Це відповідає 50%-му збільшенню обсягів багажу, що перевозиться безкоштовно, у порівнянні з попередніми розмірами.
Повідомляється також, що пасажири, які подорожують в день або після 29 жовтня 2017 року, які вже заплатили за провезення ручної поклажі безпосередньо Wizz Air, отримають відшкодування у розмірі 120% від сплаченої суми.
Авіакомпанія також оголосила про новий сервіс для пасажирів – WIZZ Priority, яка набере чинності відсьогодні на всіх рейсах. Послуга включає пріоритетну посадку і можливість для пасажирів додатково брати з собою на борт малу ручну поклажу (максимальні розміри 40x30x18см).
З 29 жовтня компанія гарантує, що ручна поклажа буде поміщена в кабіну літака.
Зазвичай, за багаж окрім ручного у лоукостерів завжди потрібно платити.
Нагадаємо, з 19 квітня 2018 року авіакомпанія Wizzair запустить два нові рейси з Києва – Київ-Лісабон і Київ-Таллінн. Квитки на всі нові рейси в продажу від сьогодні, 12 липня – за цінами від 429 грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].