Захворіло у світі
32,569,168
Померло у світі
988,996
Вилікувалось у світі
22,489,844
Захворіло в Україні
195,504
Померло в Україні
3,903
Вилікувалось в Україні
86,873
Омелян вважає позов МАУ прямим втручанням в домовленості іншої авіакомпанії

Омелян вважає позов МАУ прямим втручанням в домовленості іншої авіакомпанії

У Мінінфраструктури вважають зниження цін перевізників ефективністю роботи міністерства

Омелян вважає позов МАУ прямим втручанням в домовленості іншої авіакомпанії
Фото: Facebook Володимира Омеляна

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в коментарях заявив, що судові позови авіакомпанії МАУ – це пряме втручання в домовленості іншої авіакомпанії з аеропортами, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

За словами Міністра, встановлення дискримінаційних умов і порушень правил конкуренції – це компетенція АМКУ, а не суду: «А зараз є лише обов’язкові рекомендації аеропорту Бориспіль від АМКУ, в яких вказано, що лише МАУ кілька років мала там знижки і що щодо цього відбувається розслідування».

«Заявлені МАУ вимоги до міністерства – це не шкода МАУ, це здобуток українців і наслідок конкуренції, за яку бореться міністерство», – вважає міністр. За його словами, якщо діяльність міністерства призводить до зниження цін у МАУ та інших перевізників, це означає, що МАУ визнало ефективність роботи міністерства і конкуренція справді посилюється.

Володимир Омелян зазначив, що позови заявлені, в тому числі, до іноземного суб’єкту – Ryanair, лише процедура виклику цієї сторони триватиме понад 6 місяців.

«До вступу в силу будь-яких рішень є презумпція дійсності договорів. Договори є дійсними станом на сьогодні і до вступу потенційних рішень судів в силу. Що малоймовірно у цьому році. Вважаємо позови необґрунтованими та безпідставними. За такою ж логікою всі договори МАУ можуть визнаватись недійсними. Мабуть, міністерству варто подумати над таким зустрічним позовом і позбавити авіакомпанію того привілейованого становища, яке ця компанія має в аеропорту Бориспіль», – наголосив очільник Міністерства.

За його словами, Меморандум, на який посилається МАУ у позовах, не є договором та не є зобов’язуючим документом. Міністерство не має повноважень щодо визначення умов між авіакомпаніями та аеропортами. «Однак, таких повноважень не має і МАУ. Позови МАУ – це пряме втручання в домовленості іншої авіакомпанії з аеропортами. Один із позовів суд повернув без відкриття провадження у справі. Інший призначено до розгляду 18.09.2017, ще два – питання про відкриття провадження ще не вирішено суддями», – додав Володимир Омелян.

Міністр порадив власникам і керівництву МАУ сконцентруватися на питанні сплати в державний бюджет 400 млн грн зборів, які вони вже заборгували, на питаннях розвитку летовища Дніпро, авіакомпанії Дніпроавіа.

Нагадаємо, МАУ подала судовий позов до Міністерства інфраструктури з вимогою відшкодувати 20,05 млн гривень збитків, котрих компанія зазнала через можливий захід лоукостера Ryanair.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті