Омелян вважає позов МАУ прямим втручанням в домовленості іншої авіакомпанії
У Мінінфраструктури вважають зниження цін перевізників ефективністю роботи міністерства

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в коментарях заявив, що судові позови авіакомпанії МАУ – це пряме втручання в домовленості іншої авіакомпанії з аеропортами, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
За словами Міністра, встановлення дискримінаційних умов і порушень правил конкуренції – це компетенція АМКУ, а не суду: «А зараз є лише обов’язкові рекомендації аеропорту Бориспіль від АМКУ, в яких вказано, що лише МАУ кілька років мала там знижки і що щодо цього відбувається розслідування».
«Заявлені МАУ вимоги до міністерства – це не шкода МАУ, це здобуток українців і наслідок конкуренції, за яку бореться міністерство», – вважає міністр. За його словами, якщо діяльність міністерства призводить до зниження цін у МАУ та інших перевізників, це означає, що МАУ визнало ефективність роботи міністерства і конкуренція справді посилюється.
Володимир Омелян зазначив, що позови заявлені, в тому числі, до іноземного суб’єкту – Ryanair, лише процедура виклику цієї сторони триватиме понад 6 місяців.
«До вступу в силу будь-яких рішень є презумпція дійсності договорів. Договори є дійсними станом на сьогодні і до вступу потенційних рішень судів в силу. Що малоймовірно у цьому році. Вважаємо позови необґрунтованими та безпідставними. За такою ж логікою всі договори МАУ можуть визнаватись недійсними. Мабуть, міністерству варто подумати над таким зустрічним позовом і позбавити авіакомпанію того привілейованого становища, яке ця компанія має в аеропорту Бориспіль», – наголосив очільник Міністерства.
За його словами, Меморандум, на який посилається МАУ у позовах, не є договором та не є зобов’язуючим документом. Міністерство не має повноважень щодо визначення умов між авіакомпаніями та аеропортами. «Однак, таких повноважень не має і МАУ. Позови МАУ – це пряме втручання в домовленості іншої авіакомпанії з аеропортами. Один із позовів суд повернув без відкриття провадження у справі. Інший призначено до розгляду 18.09.2017, ще два – питання про відкриття провадження ще не вирішено суддями», – додав Володимир Омелян.
Міністр порадив власникам і керівництву МАУ сконцентруватися на питанні сплати в державний бюджет 400 млн грн зборів, які вони вже заборгували, на питаннях розвитку летовища Дніпро, авіакомпанії Дніпроавіа.
Нагадаємо, МАУ подала судовий позов до Міністерства інфраструктури з вимогою відшкодувати 20,05 млн гривень збитків, котрих компанія зазнала через можливий захід лоукостера Ryanair.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].