АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн

АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн

За словами керівника АМПУ, всі проекти з днопоглиблення окупаються

АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн
Фото Pixabay

Адміністрація морських портів України заклала на днопоглиблювальні роботи в 2017 році 1,74 млрд грн, повідомив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс в інтерв'ю AgroPolit.

«Капітальні інвестиції орієнтовані на певний бізнес-проект. Сьогодні активно розвивається порт «Південний». Але капітальні інвестиції залежать від проектів. Є над чим працювати в «Чорноморську». Якщо буде попит і гарантія вантажопотоку, то ми будемо інвестувати в збільшення глибини. Це одна з першочергових задач», – пояснив він.

За підрахунками Райвіса Вецкаганса, всі проекти АМПУ з днопоглиблення окупаються. Це визначено техніко-економічним обґрунтуванням.

«Ми націлені на залучення додаткових приватних інвестицій. Наша частина – акваторія, причали, стратегічна інфраструктура. Приватний бізнес інвестує в технології, термінальні потужності», – пояснив керівник АМПУ.

АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн
Райвіс Вецкаганс
Фото agropolit.com

Прикладом економічної ефективності таких інвестицій він навів прект днопоглиблення порту «Південний». Новий термінал в порту забезпечить 500 робочих місць. Це один з пріоритетів. Другий – збільшення пропускної здатності та розвиток транспортного хабу.

«Коли ми боремося за транзитні вантажі з транзитним тарифом, експортери говорять: «Чому я експортую свою продукцію і у мене немає знижки в 50%, яку мають транзитери?». Виходить, що експортери в менш вигідному становищі, ніж власники транзитних вантажів? І якщо подивитися на загальний обсяг вантажопотоку, то транзитна перевалка за перші 6 місяців 2017 р склала 5,3 млн т. Це приблизно 8% від загального обсягу перевалки. Вона збільшилася на 1,9%. Ось порівняйте: транзит – 5,3 млн т і експорт – 50 млн т», – каже Райвис Вецкаганс.

АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн
Фото Pixabay

Як вже повідомляв Mind, транснаціональна компанія Bunge до кінця 2018 роки інвестує $30 млн у будівництво третьої черги виробничо-перевалочного комплексу в Миколаївському морському порту.

«Підписуючи меморандум, ми даємо зобов'язання забезпечити додатково 400 тис. тонн експортних потужностей для агрокультур. Дана третя черга буде реалізована до кінця 2018 року», – сказав головний виконавчий директор Bunge в Європі, на Близькому Сході і в Африці Томмі Йенсен.
За словами в.о. глави АМПУ Райвіса Вецкаганса, адміністрація в рамках меморандуму бере на себе зобов'язання з приводу підтримки паспортних глибин, створення нової якірної стоянки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло