АМПУ виділила на днопоглиблення морпортів 1,7 млрд грн
За словами керівника АМПУ, всі проекти з днопоглиблення окупаються

Адміністрація морських портів України заклала на днопоглиблювальні роботи в 2017 році 1,74 млрд грн, повідомив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс в інтерв'ю AgroPolit.
«Капітальні інвестиції орієнтовані на певний бізнес-проект. Сьогодні активно розвивається порт «Південний». Але капітальні інвестиції залежать від проектів. Є над чим працювати в «Чорноморську». Якщо буде попит і гарантія вантажопотоку, то ми будемо інвестувати в збільшення глибини. Це одна з першочергових задач», – пояснив він.
За підрахунками Райвіса Вецкаганса, всі проекти АМПУ з днопоглиблення окупаються. Це визначено техніко-економічним обґрунтуванням.
«Ми націлені на залучення додаткових приватних інвестицій. Наша частина – акваторія, причали, стратегічна інфраструктура. Приватний бізнес інвестує в технології, термінальні потужності», – пояснив керівник АМПУ.

Райвіс Вецкаганс
Прикладом економічної ефективності таких інвестицій він навів прект днопоглиблення порту «Південний». Новий термінал в порту забезпечить 500 робочих місць. Це один з пріоритетів. Другий – збільшення пропускної здатності та розвиток транспортного хабу.
«Коли ми боремося за транзитні вантажі з транзитним тарифом, експортери говорять: «Чому я експортую свою продукцію і у мене немає знижки в 50%, яку мають транзитери?». Виходить, що експортери в менш вигідному становищі, ніж власники транзитних вантажів? І якщо подивитися на загальний обсяг вантажопотоку, то транзитна перевалка за перші 6 місяців 2017 р склала 5,3 млн т. Це приблизно 8% від загального обсягу перевалки. Вона збільшилася на 1,9%. Ось порівняйте: транзит – 5,3 млн т і експорт – 50 млн т», – каже Райвис Вецкаганс.

Як вже повідомляв Mind, транснаціональна компанія Bunge до кінця 2018 роки інвестує $30 млн у будівництво третьої черги виробничо-перевалочного комплексу в Миколаївському морському порту.
«Підписуючи меморандум, ми даємо зобов'язання забезпечити додатково 400 тис. тонн експортних потужностей для агрокультур. Дана третя черга буде реалізована до кінця 2018 року», – сказав головний виконавчий директор Bunge в Європі, на Близькому Сході і в Африці Томмі Йенсен.
За словами в.о. глави АМПУ Райвіса Вецкаганса, адміністрація в рамках меморандуму бере на себе зобов'язання з приводу підтримки паспортних глибин, створення нової якірної стоянки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].