В Китаї закінчили будівництво найдовшої високогірної залізниці у світі
Швидкість руху експресів по новій гілці може досягати 200 км/год

Завершилося будівництво 343-кілометрової залізничної лінії Харбін-Цзямуси – найдовшої на сьогодні високошвидкісної залізниці в гірському районі Китаю. Про це в четвер повідомляє агентство «Сіньхуа» з посиланням на Китайську залізничну корпорацію.
Нова лінія буде здана в експлуатацію в червні 2018 року.
Поїзди зможуть розвивати швидкість руху на цій залізниці до 200 км/год, завдяки чому час у дорозі з міста Харбін до міста Цзямуси, який раніше займав 7 годин, скоротиться до 1,5 години.
Очікується, що високошвидкісна залізниця дозволить підвищити товаро- і пасажирооборот між містами, через які вона проходить. Нова залізниця з 14 станціями уздовж неї проходить через 4 тунелі та 120 мостів, повідомив глава штабу з організації інженерних робіт при залізничному будівництві Юань Чженго.
За його словами, будівельні роботи у високоширотному районі із суворим кліматом були надзвичайно складними.
Слід зазначити, що Китай має найдовшу в світі мережу високошвидкісних залізниць, яка на кінець минулого року досягла 22 тис. км. Майже 60% високошвидкісних залізниць світу припадають на Китай.
Нагадаємо, у Китаї будують 12-кілометровий високошвидкісний тунель під однією із секцій Великої Китайської стіни – залізниця обʼєднає столицю Пекін та місто Чжанцзякоу, в обох цих містах пройдуть 22-гі Зимові Олімпійські ігри.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].