В Китаї закінчили будівництво найдовшої високогірної залізниці у світі

В Китаї закінчили будівництво найдовшої високогірної залізниці у світі

Швидкість руху експресів по новій гілці може досягати 200 км/год

В Китаї закінчили будівництво найдовшої високогірної залізниці у світі
pixabay.com

Завершилося будівництво 343-кілометрової залізничної лінії Харбін-Цзямуси – найдовшої на сьогодні високошвидкісної залізниці в гірському районі Китаю. Про це в четвер повідомляє агентство «Сіньхуа» з посиланням на Китайську залізничну корпорацію.

Нова лінія буде здана в експлуатацію в червні 2018 року.

Поїзди зможуть розвивати швидкість руху на цій залізниці до 200 км/год, завдяки чому час у дорозі з міста Харбін до міста Цзямуси, який раніше займав 7 годин, скоротиться до 1,5 години.

Очікується, що високошвидкісна залізниця дозволить підвищити товаро- і пасажирооборот між містами, через які вона проходить. Нова залізниця з 14 станціями уздовж неї проходить через 4 тунелі та 120 мостів, повідомив глава штабу з організації інженерних робіт при залізничному будівництві Юань Чженго.

За його словами, будівельні роботи у високоширотному районі із суворим кліматом були надзвичайно складними.

Слід зазначити, що Китай має найдовшу в світі мережу високошвидкісних залізниць, яка на кінець минулого року досягла 22 тис. км. Майже 60% високошвидкісних залізниць світу припадають на Китай.

Нагадаємо, у Китаї будують 12-кілометровий високошвидкісний тунель під однією із секцій Великої Китайської стіни – залізниця обʼєднає столицю Пекін та місто Чжанцзякоу, в обох цих містах пройдуть 22-гі Зимові Олімпійські ігри.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло