З початку року українські проекти зібрали $2 млн на краудфандінгових майданчиках
77% з всіх проектів були запущені на Kickstarter
За результатами перших 7 місяців 2017 року вже став одним з «найбагатших» на успішні краудфандінговие кампанії в історії українських стартапів.
Про це йдеться у прес-релізі Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій.
Згідно з даними дослідницького комітету Української Асоціації венчурного і приватного капіталу (UVCA) з початку 2017 року був запущено 35 кампаній на Kickstarter і Indiegogo – найбільш популярних світових краудфандінгових платформах.
Українські стартапи все частіше виходять на краудфандінговие платформи, в тому числі на найбільші в світі Kickstarter і Indiegogo. Їх мета – пошук перших клієнтів і замовлень, додатковий PR і аналіз ринку. При цьому є й більш досвідчені проекти, які мають в запасі кілька успішних кампаній для збору коштів.
Велика частина проектів (83%) зібрали необхідні суми. Станом на середину серпня 2017 року, українські проекти зібрали $1,9 млн, що в чотири рази більше загальної початкової мети.
Kickstarter – більш популярний серед українських розробників, 27 кампаній (77% з всіх проектів) були запущені саме на цій платформі в 2017 році. В свою чергу Indiegogo використовують в якості додаткового каналу для збору коштів. Так наприклад, стартапи Luciding, Senstone, Hushme практикували паралельний запуск промокампаній відразу на двох платформах.
«Очевидно, що проекти ретельніше готуються до виходу на краудфандінговие платформи: заздалегідь продумують PR стратегії і роботу з майбутніми Бекер – backers », – пояснює успіх українських кампаній Маріанна Ярош, голова дослідницького комітету UVCA.
Найбільш успішними кампаніями у 2017 році за критерієм співвідношення заявленої мети і зібраних коштів стали Jollylook (екологічна фотокамера для миттєвих знімків), яким вдалося зібрати $377 000 замість $15 000 заявлених спочатку; Senstone (модний кулон для перетворення голосових заміток в текст) – сумарно проект підняв $370 000; UGEARS Hurdy-Gurdy (унікальні механічні музичні моделі) – вдалося зібрати більше $290 000.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].