Амбітний стартап менш ніж за рік заробив $12,9 млн

Амбітний стартап менш ніж за рік заробив $12,9 млн

AdAsia Holdings за короткий час спромігся вийти на ринки 9 країн

Амбітний стартап менш ніж за рік заробив $12,9 млн
фото з adasiaholdings.com

Сінгапурський стартап AdAsia Holdings, який є азійським прогресивним рекламним агентством, що займається діджитал маргетингом, розширив свій бізнес у 9 країнах та заробив $12,9 млн всього за 8 місяців. Крім цього, компанія спромоглась отримати $12 млн фінансування. Про це повідомляє Forbes.

Засновник стартапу Косуке Сого повідомив, що компанію було засновано в 2016. Одразу була розроблена і стратегія розширення до інших країн.

На думку Сого, для успіху стартапу необхідно спиратись на три основоположні принципи: люди, інновації та локалізація.

Залучення потрібних людей має першочергове значення для зростання стартапу, особливо в перші дні. Вік працівників також не має бути проблемою, важливішим є особистість та характер.

Інновації є ключем до конкурентоздатності в азійському регіоні, але ще більш важливою є гнучкість. Оскільки Азія є різноманітним регіоном, важливо було підходити до розширення з урахуванням локалізації. Кожен ринок в регіоні має свої культурні норми та нюанси.

Охопивши більшість ринків Південно-Східної Азії, Китаю та Японії,стартап планує розширитись до Малайзії та Філіппін цього року. До кінця наступного року очікується вихід на ринок Індії, Росії та ОАЕ.

Нові швидкі та гнучкі інженерні команди дозволяють стартапу локалізувати їх продукти. Наприклад, російський та індійський ринки розвинули свої технічні та технологічні екосистеми, і AdAsia доведеться налагоджувати партнерські відносини з місцевими гравцями, щоб зберегти свою динаміку. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло