Китайська велошерінгова компанія Mobike вийшла на американський ринок
Mobike вважає Вашингтон вдалим містом для початку експансії у північноамериканському регіоні

Китайський лідер у сфері велошерінгу компанія Mobike в середу оголосила про вихід на американський ринок, повідомляє інформагентство «Сіньхуа».
Фірмові срібні та помаранчеві велосипеди Mobike тепер з'явилися і на вулицях Вашингтона. Таким чином, США стали сьомим за рахунком закордонним ринком Mobike слідом за Великобританією, Італією, Японією, Сінгапуром, Таїландом і Малайзією.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«Ми дуже раді, що Вашингтон став нашим першим пунктом призначення на північноамериканському ринку», – сказав засновник Mobike Ху Вейвей.
«Mobike займається культивуванням велошерінгової культури через роботу з містами по всьому світу. Вихід на ринок США – це ключовий крок. Ми розраховуємо на співпрацю з великою кількістю американських міст з метою зробити велосипеди найбільш комфортним, економічним і екологічним видом транспорту», – заявив він.
Перед виходом на ринок США Mobike провів співпрацю з американським телекомунікаційним гігантом AT&T і Qualcomm для того, щоб адаптувати свої послуги під місцеві умови.
Громадські велосипеди завоювали велику популярність в Китаї завдяки зручності та низьким цінам. Згідно з даними Державного інформаційного центру, в даний час по вулицях китайських міст їздить 16 млн громадських велосипедів, в цій індустрії зайнято близько 100 тисяч людей.
Після успіху на вітчизняному ринку провідні китайські велошерінгові компанії почали активно розширювати бізнес за кордон. Компанія оfo, головний конкурент Mobike, розмістила свої велосипеди в Австрії, Таїланді, Сінгапурі, США, Великобританії та Казахстані.
Велошеринг (велопрокат) – це можливість орендувати велосипед на певний термін та використовувати його в рамках міської мережі велостоянок. Мережа велопарковок, пофарбованих в однаковий колір, зазвичай зручно розташована по всіх основних напрямках міста, тому користувач може заплатити (карткою, смс чи готівкою) на одній парковці, покататись і залишити велосипед на іншій парковці.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.