Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s

Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s

Компанія подала скаргу в антимонопольну службу, стверджуючи, що McDonald’s веде нечесну конкуренцію

Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s
Фото Brooke Palmer / Warner Bros. Entertainment Inc / imdb

Мережа фаст-фуду Burger King подала скаргу у Федеральну антимонопольну службу Росії (ФАС) на режисерів та творців фільму «Воно» за романом Стівена Кінга, звинувативши їх у тому, що образ клоуна Пеннівайза у фільмі надто схожий на клоуна, якого використовує в рекламних цілях їхній головний конкурент – McDonald’s. Про це повідомляє RNS.

Головний герой фільму «Воно», клоун Пеннівайз, є точною копією символу McDonald's, включаючи кольорову гаму та кульки, якими клоун заманює дітей», – ідеться в тексті скарги.

«Завдяки виходу фільму конкурент отримав перевагу, а в Burger King скоротився потік клієнтів і компанія несе суттєві збитки», – наполягає автор скарги.

ФАС у свою чергу прокоментувала, що може висунути якісь претензії тільки в тому випадку, якщо знайде продакт-плейсмент. Аналізувати художнє наповнення картини не входить у повноваження служби.

«Кожен автор або режисер картини має право на художнє прочитання будь-якої події, будь-якого явища, будь-яких осіб – це художній образ, а не документальне кіно», – зазначив заступник голови ФАС Андрій Кашеваров.

«Що стосується фільмів, у нас є тільки одне питання – це продакт-плейсмент. Там, де рекламуються товари, якщо це прихована реклама, яка повністю заборонена законом», – повідомив чиновник.

Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s
фото з відкритих джерел

Довідково. Продакт-плейсмент – приклад неявної (прихованої) реклами, який полягає в тому, що реквізит, яким користуються герої у фільмах, телепередачах, комп'ютерних іграх, музичних кліпах або книгах, має реальний комерційний аналог.

Фільм «Воно» вийшов в український прокат 7 вересня. Бюджет фільму – $35 млн. Режисер – Андрес Мускетті. Клоуна Пеннівайза зіграв швед Білл Скашгорд. Станом на 18 вересня загальні касові збори фільму склали 376,5 млн – і це тільки в США. Таким чином, збори фільму щонайменше в 10 разів перевищили його бюджет.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло