Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s
Компанія подала скаргу в антимонопольну службу, стверджуючи, що McDonald’s веде нечесну конкуренцію

Мережа фаст-фуду Burger King подала скаргу у Федеральну антимонопольну службу Росії (ФАС) на режисерів та творців фільму «Воно» за романом Стівена Кінга, звинувативши їх у тому, що образ клоуна Пеннівайза у фільмі надто схожий на клоуна, якого використовує в рекламних цілях їхній головний конкурент – McDonald’s. Про це повідомляє RNS.
Головний герой фільму «Воно», клоун Пеннівайз, є точною копією символу McDonald's, включаючи кольорову гаму та кульки, якими клоун заманює дітей», – ідеться в тексті скарги.
«Завдяки виходу фільму конкурент отримав перевагу, а в Burger King скоротився потік клієнтів і компанія несе суттєві збитки», – наполягає автор скарги.
ФАС у свою чергу прокоментувала, що може висунути якісь претензії тільки в тому випадку, якщо знайде продакт-плейсмент. Аналізувати художнє наповнення картини не входить у повноваження служби.
«Кожен автор або режисер картини має право на художнє прочитання будь-якої події, будь-якого явища, будь-яких осіб – це художній образ, а не документальне кіно», – зазначив заступник голови ФАС Андрій Кашеваров.
«Що стосується фільмів, у нас є тільки одне питання – це продакт-плейсмент. Там, де рекламуються товари, якщо це прихована реклама, яка повністю заборонена законом», – повідомив чиновник.

Довідково. Продакт-плейсмент – приклад неявної (прихованої) реклами, який полягає в тому, що реквізит, яким користуються герої у фільмах, телепередачах, комп'ютерних іграх, музичних кліпах або книгах, має реальний комерційний аналог.
Фільм «Воно» вийшов в український прокат 7 вересня. Бюджет фільму – $35 млн. Режисер – Андрес Мускетті. Клоуна Пеннівайза зіграв швед Білл Скашгорд. Станом на 18 вересня загальні касові збори фільму склали 376,5 млн – і це тільки в США. Таким чином, збори фільму щонайменше в 10 разів перевищили його бюджет.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].