Вересневий попит на нові легкові авто збільшився на 36%
Бестселером вересня став автомобіль Toyota RAV-4

У вересні 7840 нових машин отримали українські номери, це найкращий показник з початку року. А відносно результату річної давності попит на нові легкові автомобілі в Україні збільшився майже на 36%.
Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».
Найпопулярнішою маркою на українському ринку лишилась Toyota, машини якої обрали 1144 покупці. В результаті вересневі продажі Toyota відносно 2016 року зросли на 36%.
Друге місце завоював Volkswagen, чиї продажі зросли у 2,6 рази – до 757 нових авто.
З результатом 712 машин і зростанням 37% до вересня 2016 року на третє місце опустилася Renault.
На четвертому місці за обсягом продажів – Skoda, реалізація якої – 594 авто (+83%).
П’ятим в рейтингу став корейський бренд KIA, продажі якого зросли на 9% і становили 460 шт.
Також в ТОП-10 минулого місяця увійшли: Nissan – 441 од. (+40%); Hyundai – 399 од. (+6%); Ford – 307 од. (+53%); Mazda – 291 од. (+25%); Mercedes-Benz – 276 од. (+24%).
Бестселером вересня став автомобіль Toyota RAV-4, свій вибір на якому зупинили 327 покупців.
Нагадаємо, що експерти консалтингового агентства, заснованого Джоном Мерфі в галузі брендингу Interbrand оцінили вартість бренду автомобільного виробника Toyota в $50,291 млрд.
Друге місце зайняв Mercedes-Benz, його Interbrand оцінив в $47,829 млрд. А третє – концерн BMW, чия вартість склала $41,521 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].