Вересневий попит на нові легкові авто збільшився на 36%

Вересневий попит на нові легкові авто збільшився на 36%

Бестселером вересня став автомобіль Toyota RAV-4

Вересневий попит на нові легкові авто збільшився на 36%
Фото: pixabay.com

У вересні 7840 нових машин отримали українські номери, це найкращий показник з початку року. А відносно результату річної давності попит на нові легкові автомобілі в Україні збільшився майже на 36%.

Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».

Найпопулярнішою маркою на українському ринку лишилась Toyota, машини якої обрали 1144 покупці. В результаті вересневі продажі Toyota відносно 2016 року зросли на 36%.

Друге місце завоював Volkswagen, чиї продажі зросли у 2,6 рази – до 757 нових авто.

З результатом 712 машин і зростанням 37% до вересня 2016 року на третє місце опустилася Renault.

На четвертому місці за обсягом продажів – Skoda, реалізація якої – 594 авто (+83%).

П’ятим в рейтингу став корейський бренд KIA, продажі якого зросли на 9% і становили 460 шт.

Також в ТОП-10 минулого місяця увійшли: Nissan – 441 од. (+40%); Hyundai – 399 од. (+6%); Ford – 307 од. (+53%); Mazda – 291 од. (+25%); Mercedes-Benz – 276 од. (+24%).

Бестселером вересня став автомобіль Toyota RAV-4, свій вибір на якому зупинили 327 покупців.

Нагадаємо, що експерти консалтингового агентства, заснованого Джоном Мерфі в галузі брендингу Interbrand оцінили вартість бренду автомобільного виробника Toyota в $50,291 млрд.

Друге місце зайняв Mercedes-Benz, його Interbrand оцінив в $47,829 млрд. А третє – концерн BMW, чия вартість склала $41,521 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло