mind
«Киргизи» завойовують планету: в соцмережах висміюють новий японський блокбастер

«Киргизи» завойовують планету: в соцмережах висміюють новий японський блокбастер

Чому японці назвали інопланетян киргизами, невідомо, але самих киргизів це дуже насмішило

«Киргизи» завойовують планету: в соцмережах висміюють новий японський блокбастер
скрін-шот Youtube

10 листопада в Японії в прокат виходить фантастичний фільм під назвою Brave Storm («Буря відважних»). Фільм оповідає про боротьбу людства з расою інопланетян. От тільки космічні прибульці чомусь отримали назву «киргизи», повідомляє Kaktus Media.

Сюжет фільму нехитрий, багато в чому нагадує суміш «Месників», «Людей Ікс», «Залізної людини» й «Термінатора»: після того як у 2050 році інопланетяни-«киргизи» стерли людство з лиця Землі, кілька людей повертаються в минуле на бойових роботах, щоб завадити нападу інопланетян.

У Киргизстані стрічка вже привернула особливу увагу – чому творці фільму вирішили назвати злих істот «киргизами», невідомо. Але в країні зустріли цю інформацію з гумором, пише ВВС.

«Так і знав, що ми – непростий народ», – пише користувач на сторінці Kaktus Media в Facebook.

«Ще чотири серії буде. Про навалу казахів, узбеків, туркменів і таджиків», – пророкує інший користувач.

«Монстра на картинці практично не відрізнити від середньостатистичного киргизького чиновника», – стверджує житель країни, мабуть, з власного досвіду.

Хтось навіть закидає, що японці вибрали таку назву не випадково, а через образу, що все менше киргизів їздить до них купувати автомобілі.

Зрештою сходяться на тому, що «ми, киргизи, позитивний народ, а головне, з почуттям гумору у нас все добре, і посміятися над самими собою у нас добре виходить».

Як приклад, користувачі наводять фільм «Борат» Саші Барона Коена, де безжально висміювалася казахська культура.

«Нічого, казахи пережили той час. Киргизи теж переживуть», – пишуть вони.

Нагадаємо, Burger King звинуватив режисера фільму «Воно» в тому, що клоун схожий на рекламу McDonald’s. Компанія подала скаргу в антимонопольну службу, стверджуючи, що McDonald’s веде нечесну конкуренцію.

Раніше Mind підбив підсумки українського кінопрокату червня – серпня і зʼясував, які фільми стали касовими хітами літа.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті