«Київстар» почав тестування сервісу Mobile ID

«Київстар» почав тестування сервісу Mobile ID

Користувач зможе за допомогою телефону купувати певні послуги

«Київстар» почав тестування сервісу Mobile ID
Фото rawpixel.com / unsplash

Український оператор мобільного зв’язку «Київстар» проводить тестування сервісу Mobile ID, який дозволяє проводити електронну ідентифікацію особи для отримання електронних послуг.

Тестування сервісу почалося з 27 грудня 2017 року і триватиме до 1 червня 2018 року – до комерційного запуску в ІІ кварталі.

Протягом цього періоду Mobile ID тестуватимуть на безперебійність сервісу, взаємодію з системами держпідприємства і на можливість абонентів ідентифікувати особу з використанням мобільного телефону і SIM-карти.

«Це такий сервіс, який дозволяє абоненту використовувати свій мобільний телефон – не обов'язково смартфон! – з особливою SIM-картою для безпечної електронної ідентифікації (мобільний електронно-цифровий підпис), – пояснює СЕО «Київстар» Петро Чернишов. «За допомогою Mobile ID наші абоненти зможуть отримувати електронні державні та комерційні послуги», – написав він у Facebook.

«Першими почнуть працювати е-послуги на порталі Держгеокадастру і на онлайн-будинок юстиції. До кінця 2018 року понад 100 послуг будуть сумісними з Mobile ID», – розповів Чернишов, додавши, що поки що сервіс доступний тільки для групи контрактних клієнтів.

Раніше повідомлялося, що «дочка» «Київстар» отримала статус оператора платіжної системи: тепер ті, хто не має поруч банківських відділень, зможуть сплачувати покупки, комунальні послуги та інше зі свого телефону.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло