«Київстар» почав тестування сервісу Mobile ID
Користувач зможе за допомогою телефону купувати певні послуги

Український оператор мобільного зв’язку «Київстар» проводить тестування сервісу Mobile ID, який дозволяє проводити електронну ідентифікацію особи для отримання електронних послуг.
Тестування сервісу почалося з 27 грудня 2017 року і триватиме до 1 червня 2018 року – до комерційного запуску в ІІ кварталі.
Протягом цього періоду Mobile ID тестуватимуть на безперебійність сервісу, взаємодію з системами держпідприємства і на можливість абонентів ідентифікувати особу з використанням мобільного телефону і SIM-карти.
«Це такий сервіс, який дозволяє абоненту використовувати свій мобільний телефон – не обов'язково смартфон! – з особливою SIM-картою для безпечної електронної ідентифікації (мобільний електронно-цифровий підпис), – пояснює СЕО «Київстар» Петро Чернишов. «За допомогою Mobile ID наші абоненти зможуть отримувати електронні державні та комерційні послуги», – написав він у Facebook.
«Першими почнуть працювати е-послуги на порталі Держгеокадастру і на онлайн-будинок юстиції. До кінця 2018 року понад 100 послуг будуть сумісними з Mobile ID», – розповів Чернишов, додавши, що поки що сервіс доступний тільки для групи контрактних клієнтів.
Раніше повідомлялося, що «дочка» «Київстар» отримала статус оператора платіжної системи: тепер ті, хто не має поруч банківських відділень, зможуть сплачувати покупки, комунальні послуги та інше зі свого телефону.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].