Омелян поділився планами щодо формування тарифів на вантажні перевезення
Мінінфраструктури вважає, що має бути два види тарифів: станційний і тариф на тонно-кілометр

Цього року Міністерство інфраструктури планує повністю завершити формування вертикалей холдингової компанії «Укрзалізниця» за напрямками та розібратися з тарифом на вантажні перевезення. Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян, передає БізнесЦензор.
«Я особисто додержуюсь думки, що в нас має бути два види тарифів – це станційний і тариф на тонно-кілометр», – заявив мінінфраструктури.
Передбачається, що тариф не залежатиме від класу вантажу для низькомаржинальної продукції, такої як щебінь або вугілля. Для таких вантажів, швидше за все, буде введено систему компенсації.
«Але треба робити зближення тарифів за класністю. Бо те, що зараз є, – це підґрунтя для корупції», – зазначає Омелян.
Наприкінці минулого року було скасовано розпорядження Кабміну №209 від квітня 2012 року, згідно з яким ціна інвентарного парку УЗ була набагато нижче за ринкову.
«За рахунок цієї дельти всі бавилися. Ціна за подачу вагону доходила до 2000 грн. Ця сума йшла готівкою в кишені окремих осіб», – розповів міністр.
На сьогодні тарифи «Укрзалізниці» одні з найнижчих на континенті, тому Мінінфраструктури планує збільшити тарифи на вантажні перевезення, а також залучити інвестиції для масштабної модернізації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].