Porsche вдвічі збільшить бюджет на електрифікацію своїх авто
За кілька років сума витрат на розробку та випуск електрокарів становитиме 6 млрд євро

Porsche планує вдвічі збільшити свій бюджет на розробку та будівництво нових електрокарів до 2022 року. Про це заявив генеральний директор автовиробника Олівер Блюм, передає Interactive Investor.
«На сьогоднішній день ми працюємо із приблизно 3 млрд євро, але ми близькі до суми у 6 млрд, які ми плануємо витратити на електрифікацію», – сказав Блюм.
Кошти будуть витрачені на перехід на випуск електрокарів та гібридів за найближчі кілька років.
«Ми увійдемо до нових сегментів та електрифікуємо наявні», – сказав він.
В 2016 році Porsche оприлюднив прибутки у 22,3 млрд євро і операційний прибуток у 3,9 млрд євро.
Цифри за 2017 будуть опубліковані в березні.
«На сьогодні я можу сказати, що поставки в 2017 році виросли на 4% ніж за попередній рік», – зазначив Блюм.
Перша повністю електрична версія Porsche Mission E вийде на ринок наприкінці 2019 року.
«Ми вже маємо деякі ідеї щодо того, що ми можемо додати до базової концепції Mission E, – каже Блюм. – Наразі ми перевіряємо усі сегменти ринку, щоб подивитись, де електрифікація має сенс і в якій період часу».
За словами генерального директора Porsche, інтерес до Mission E є особливо високим в США та Норвегії. Також були запити з Німеччини, але Блюм переконаний, що «електромобільність проходить там значно повільнішими темпами». Також вагомим аспектом є інфраструктурою в країні.
«Ми не запустимо мільйон електрокарів на німецькі дороги за один день, – каже Блюм. – Це процес, який розвиватиметься протягом наступних 3-5 років, потім все відбуватиметься набагато швидше».
Керівник Porsche також підкреслив, що в асортименті залишаться і дизельні авто, не зважаючи на скандал навколо надмірних викидів шкідливих газів до атмосфери.
Нагадаємо: минулого року стало відомо про злочинну змову між провідними автокомпаніями Volkswagen, BMW AG, Daimler, Porsche та Audi. Автовиробники, під час таємних зустрічей, домовлялися про вибір постачальників, вартість комплектування та, імовірно, прийняли спільне рішення щодо використання забороненого програмного забезпечення для обману екологічних тестів дизельних авто.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].