ДП «Антонов» поновило співпрацю з російською авіакомпанією
Президент «Антонова» пояснив, чому доводиться проводити оцінку літаків на території РФ

Фахівці держпідприємства «Антонов» з листопада 2017 року на договірній основі виконують роботи з оцінки технічного стану літаків Ан-124-100 «Руслан» російської авіакомпанії «Волга-Дніпро». Про це повідомив президент підприємства Олександр Кривоконь у ефірі 112.ua.
За словами Кривоконя, компанія не входить до списка підприємств, до яких, згідно з рішенням РНБО, застосовують санкції, тому роботи проводяться на підставі міжвідомчих угод з уповноваженими міністерствами і відомствами, а також за допомогою листів-роз'яснень Держекспортконтролю.
«ДП «Антонов» є розробником авіаційної техніки і, відповідно, власником сертифікатів типу літаків АН, зокрема транспортного літака АН-124-100 «Руслан», і на цій підставі має виключне право збільшувати ресурси авіаційної техніки», – розповів Кривоконь.
Президент «Антонова» також зазначив, що як розробник підприємство зобов'язане оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом усього терміну їх експлуатації, а за її результатами розробляти і видавати інформацію, яка доповнює чинні програми технічного обслуговування, що дозволяє виявити пошкодження конструкції, до того як воно стане проблемним для всього парку.
Президент компанії додав, що як організація-виробник «Антонов» має розробляти вказівки щодо підтримання льотної придатності, що передбачено чинними міжнародними стандартами.
Кривоконь заявив, що в разі відмови оцінити технічний стан «Русланів», які експлуатуються в РФ, до українського підприємства могли б бути застосовані санкції. Зокрема, воно могло б бути позбавлене статусу розробника авіаційної техніки і втратити позиції на авіаційному ринку.
«Слід зазначити, що експлуатація літаків, які не мають льотної придатності, небезпечна. Крім того, «Руслани» виконують польоти, у тому числі міжнародні, за замовленням організацій, яким необхідно подавати пакет документів, що підтверджують льотну придатність і технічну готовність літака до виконання польотів», – сказав він.
Кривоконь додав, що без документів організації-розробника, що підтверджують льотну придатність, дозвіл на переліт їм не дадуть.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].