Sony запустить у Японії онлайн-сервіс із виклику таксі на основі штучного інтелекту
Нова платформа аналізуватиме завантаженість доріг, погоду та розклад суспільних подій, що зможе підвищити ефективність роботи

Корпорація Sony заявила, що у партнерстві із п’ятьма компаніями в Японії буде створена служба виклику таксі, яка управлятиметься технологією штучного інтелекту (АІ). Служба використовуватиме АІ для управління диспетчерами таксі та прогнозування попиту на основі таких факторів, як погода, трафік та події на місцевому рівні. Про це повідомляє TechCrunch.
Яку назву отримає новий сервіс, наразі невідомо. Також у компанії не повідомляють, коли саме служба запрацює в Японії.
Зазначається, що цього року весною Sony почне співпрацю з компаніями Daiwa Motor Transportation, Hinomaru Kotsu, Kokusai Motorcars, Green Cab та Checker Cab Group. Послуги Sony також будуть запропоновані й іншим операторам таксі в Японії.
Нова служба Sony конкуруватиме з іншим сервісом таксі на базі АІ, створеного розробником додатку Japan Taxi та Тоyota, які оголосили про партнерство на початку цього місяця. Japan Taxi говорить, що у його службі зареєстровано 60 000 таксі, що становить чверть від загальної кількості таксі в Японії.
Іншими суперниками є Uber та Didi Chuxing, обидві компанії фінансує Softbank.
Як повідомляється, Uber поки не працює в Японії, але завдяки співпраці з місцевою диспетчерською службою Daiichi Koutsu Sangyo розраховує вийти на японський ринок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].