Компанія подала на Google до суду через те, що пошуковик першими видає посилання на конкурентів
Спецпроект
Трансформації бізнесу

Компанія подала на Google до суду через те, що пошуковик першими видає посилання на конкурентів

Продавець букетів хоче відсудити в техногіганта $209 млн компенсації

Компанія подала на Google до суду через те, що пошуковик першими видає посилання на конкурентів
фото pixabay.com

Компанія Edible Arrangements, яка продає фруктові кошики та букети, подала до суду на пошуковика Google. Позивач вимагає заплатити йому $209 млн недоотриманого прибутку, через те що Google у результатах пошуку першими видає назви конкуруючих компаній, передає Search Engine Land.

Позов направлено до федерального окружного суду Коннектикуту, США.

Справа в тому, що коли клієнти вводять в пошук назву Edible Arrangements («Їстівні заготовки»), пошукова система сприймає її як загальну назву і видає посилання на конкурентів, наприклад, компанію  «1-800-Flowers» та ін. За словами позивача, це збиває клієнтів з пантелику, і вони часто здійснюють покупки в інших компаніях, не знайшовши одразу потрібну.

Компанія Google зазначила, що переглядатиме та обмежуватиме використання назв торговельних марок у тексті реклами, де виникає суперечка. Проте це не обмежує використання товарних знаків як ключових слів: «Ми не досліджуємо і не обмежуємо вводити торговельні марки в якості пошукового слова», – йдеться у Політиці Google щодо розміщення реклами.

Зазначається, що цим часто користуються невеликі конкуренти відомих торгових марок.

У Google також зазначили, що різноманітність можливих слів, що можуть використовуватися як назви, виключає будь-яку доцільність відстоювати право на них у суді. За словами представників компанії, це схоже на ситуацію, якби компанія-продавець чайників назвала себе «Чайники», а потім зіткнулася з ситуацією, що користувачі, вводячи в пошук «чайники», отримують в результатах безліч інших компаній, які торгують чайниками.

Нагадаємо, користувачам Google Chrome більше не буде надокучати реклама, оскільки в Chrome з’явився вбудований фільтр реклами.

Тим часом Unilever назвала Facebook і Google «болотом» і погрожує прибрати з соцмереж свою рекламу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті