Китайський виробник смартфонів перевершив Apple і Samsung у частині інновацій

Китайський виробник смартфонів перевершив Apple і Samsung у частині інновацій

Розробки, які сьогодні здаються експериментом, завтра можуть завоювати широкий ринок

Китайський виробник смартфонів перевершив Apple і Samsung у частині інновацій
Vivo

Зʼявившись нізвідки, маловідома китайська компанія з виробництва смартфонів Vivo увірвалася на ринок із досить визначними інноваціями, які ми не завжди бачимо навіть у відомих виробників, розповідає Business Insider.

1. Vivo стала першою компанією, яка успішно впроваджує сканер відбитків пальців під дисплеєм смартфона.

На виставці CES 2018 Vivo продемонструвала перший телефон з невидимим сканером, вбудованим під дисплеєм. Це значно зручніше, ніж сенсорна кнопка на задній частині: дизайн виглядає більш сучасним і не потрібно перевертати телефон щоразу.

2. Сама кнопка сканера – велика і більш анатомічно продумана: більше немає необхідності згинати палець неприродним чином, щоб розблокувати телефон.

3. Vivo за дизайном наздогнала Apple. Якщо на iPhone X розробники повністю прибрали нижню панель, то наступний рубіж у цьому напрямку – усунення верхньої панелі, що призведе до створення повноекранного смартфона. Телефон Vivo Apex Full View майже наблизився до цього концепту – принаймні, його верхня панель вужча, ніж на будь-якому іншому смартфоні. І на ній немає вушного динаміка.

Китайський виробник смартфонів перевершив Apple і Samsung в частині інновацій
Vivo

4. Як же смартфон дозволяє чути звук без динаміка? Vivo Apex Full View використовує технологію, яка проводить звукові вібрації з телефону прямо у ваше внутрішнє вухо. Цю технологію також намагалася використовувати Google при розробці своїх Google Glass.

5. Як щодо селфі-камери? Вона прихована всередині і висувається назовні після натискання на кнопку. Хоча декому це не подобається, оскільки – як висунута додаткова частина – вона може відламатися і потребувати додаткового ремонту.

6. Vivo Apex Full View – концептуальний смартфон, це означає, що багато з його функцій експериментальні і потребують перевірки практикою. Водночас Vivo може дозволити собі те, чого не можуть такі компанії, як Apple чи Samsung, оскільки техногіганти повинні дорожити своєю репутацією і не запускати нових технологій, поки не будуть впевнені в їх ефективності.

Такі компанії-початківці, як Vivo, чинять тиск на тих, хто займається впровадженням інновацій. Конкуренція стимулюватиме розвиток інновації, а отже, це тільки питання часу, поки все більше футуристичних задумів втілиться в наші смартфони.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті