Telegram обігнав соцмережу «Вконтакте» за кількістю активних користувачів
За останніми даними, щомісячна активна аудиторія Telegram сягає 100 млн користувачів, тоді як у «Вконтакте» – 97 млн

Соціальна мережа «Вконтакте», що створена Павлом Дуровим, за показниками щомісячної активної аудиторії програє іншому його проекту – месенджеру Telegram. Про це пише АIN.
Згідно з дослідженням аналітичного бюро Statista, у січні щомісячна активна аудиторія соцмережі «Вконтакте» закріпилася на позначці в 97 млн, а за останньою офіційною інформацією (лютий 2016 року) щомісячна активна аудиторія Telegram сягає 100 млн. Відтоді сервіс не публікував відомостей про темпи зростання або інші актуальні показники.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Найближчий конкурент Telegram у рейтингу Statista – китайська соцмережа YY зі 117 млн користувачів, що запущена у 2005 році. Вона орієнтована на аудиторію геймерів і стримерів.
Згідно з рейтингом, перша п’ятірка найпопулярніших соцмереж:
- Facebook – 2167 млн користувачів;
- YouTube – 1500 млн користувачів;
- WhatsApp – 1300 млн користувачів;
- Facebook Messenger – 1300 млн користувачів;
- WeChat – 980 млн користувачів.
У першій десятці – 4 продукти Facebook і 4 проекти з Китаю. Популярний в Україні месенджер Viber (удвічі збільшив локальну аудиторію) виявився на 15-му рядку з 260 млн активних користувачів.
Раніше повідомлялося, що заборонений «ВКонтакте» увійшов до топ-5 найвідвідуваніших сайтів в Україні. У рейтингу сайтів українського сегмента інтернету до п'ятірки лідерів послідовно ввійшли: Google, YouTube і Facebook (середньоденна доля – 88, 74 і 54% відповідно), на четвертій позиції розмістилася «ВКонтакте» (39%), а замикає п'ятірку лідерів «Яндекс» (38%).
Також нещодавно стало відомо, що «ВКонтакте» знову внесли до списку піратських ресурсів у США через порушення авторських прав.
Більше про популярність соціальних мереж в Україні читайте на сайті Mind «Дослідження: які сайти українці найчастіше відвідували в січні».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.