Підвищення тарифів на залізничні перевезення на 12% з 1 квітня та 1 жовтня ще погоджують у низці органів
Наказ Мінінфраструктури передбачає значну кількість погоджень документа, зокрема, з профспілками

Наказ Міністерства інфраструктури про підвищення тарифів на залізничні пасажирські перевезення на 12% з 1 квітня і 1 жовтня ще знаходиться на узгодженні у низці органів, повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на прес-службу міністерства.
Так, з метою реалізації рішення уряду, яким затверджено консолідований фінансовий план ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік, підготовлений проект наказу міністерства щодо поетапної індексації тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні у 2018 році.
Водночас ініціатива щодо підвищення тарифів належить ПАТ «Укрзалізниця».
Як відзначили у міністерстві, його голова Володимир Омелян наполягав і наполягає на тому, що підвищення тарифів має відбуватися одночасно з підвищенням якості послуг.
«Якість перевезень, як пасажирських, так і вантажних, має бути на першому місці. Підвищувати тарифи без поліпшення сервісу – невірна тактика. Водночас Міністерство інфраструктури розуміє аргументацію ПАТ «Укрзалізниця» і готово підтримати пропозицію товариства щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення з вимогою кардинальної зміни якості самих перевезень», – підкреслив міністр інфраструктури.
Крім того, у коментарі агентству в міністерстві уточнили, що видання наказу Мінінфраструктури відбувається за процедурою, визначеною законодавством, що передбачає значну кількість погоджень документа, зокрема, з профспілками.
Нагадаємо, орієнтовно з 1 квітні планувалось перше у 2018 році планове підвищення цін на квитки для пасажирів «Укрзалізниці», яке складе 10%.
Так, індексацію тарифів планується провести у всіх категоріях поїздів і вагонів (крім вагонів 1-го класу поїздів «Інтерсіті+»), що курсують територією України. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у вагонах 2-го класу швидкісних поїздів «Інтерсіті+» та вагонах 1-го і 2-го класу швидкісних поїздів «Інтерсіті» залишається незмінним з моменту заснування швидкісного руху у 2012 році, а рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні в усіх типах вагонів (крім СВ та «Інтерсіті+») – з жовтня 2014 року.
З моменту останньої індексації тарифів (жовтень 2014 року), фактичний індекс споживчих цін склав 192,2%, індекс цін виробників промислової продукції – 206,3%. В умовах прогнозу на 2018 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити більш ніж удвічі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].