«Vodafone Україна» планує у 2018 році суттєво розширити мережу власних магазинів

«Vodafone Україна» планує у 2018 році суттєво розширити мережу власних магазинів

Компанія до кінця року планує збільшити мережу своїх магазинів до 200

«Vodafone Україна» планує у 2018 році суттєво розширити мережу власних магазинів
Фото: Shutterstock

Оператор мобільного зв'язку компанія «Vodafone Україна» планує до кінця 2018 року збільшити мережу своїх магазинів до 200, а також змінити умови франчайзингу для партнерських магазинів, повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на директора з продажу оператора Євгена Буллаха.

Про це він повідомив на прес-конференції в Києві в четвер.

«До кінця року плануємо збільшити кількість наших власних магазинів до 200. Також у нас амбітні цілі: змінити умови партнерства для наших франчайзингових магазинів, змінити вимоги до них ... з метою вже до середини наступного року мати абсолютно однакову ритейл-інфраструктуру, як у наших, так і в партнерських магазинах», – зазначив він.

Так, за словами Булаха, зараз у компанії – 30 власних магазинів, та 400 магазинів, які працюють за схемою франчайзингу.

Крім того, він також підкреслив, що вже до кінця 2019 року планується збільшити кількість власних магазинів до 300-350 об'єктів.

«Побудова власної мережі магазинів – це стратегічний проект, спрямований, в першу чергу, на посилення операторського бізнесу, на збільшення контролю над зміною поведінкової моделі користувачів», – сказав директор з продажів «Vodafone Україна».

Крім того, в планах – застосування VR-технологій в ритейлі. Водночас, Булах не уточнив термін появи цієї технології в магазинах.

Також Булах зазначив, що в проекті власного роздрібу «Vodafone Україна» планує побудувати «безшовну» модель продажів, яка веде клієнта від вибору товару в інтернеті до моменту отримання техніки безпосередньо в руки.

Компанія також має намір «отримати» 15-18% ринку мобільних пристроїв до кінця 2019 року, додав він.

Так, «Vodafone Україна» за підсумками 2017 року отримала чистий прибуток на 2,2 млрд грн, що на 76% вище показника 2016 року. Виручка зросла на 7,2% – до 11,9 млрд грн, а показник OIBDA (операційний дохід до вирахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів) – на 36,6%, до 5,2 млрд грн.

За підсумками 2016 року оператор збільшив виручку на 11,1% – до 11,1 млрд грн, скоротивши чистий прибуток на 44% – до 1,3 млрд грн.

Про плани мобільного оператора ,а також про запуск 4G, читайте у інтерв'ю Mind з генеральним директором «Vodafone Україна» Ольгою Устиновою.

«Vodafone Україна» – другий за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло