«Vodafone Україна» планує у 2018 році суттєво розширити мережу власних магазинів
Компанія до кінця року планує збільшити мережу своїх магазинів до 200

Оператор мобільного зв'язку компанія «Vodafone Україна» планує до кінця 2018 року збільшити мережу своїх магазинів до 200, а також змінити умови франчайзингу для партнерських магазинів, повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на директора з продажу оператора Євгена Буллаха.
Про це він повідомив на прес-конференції в Києві в четвер.
«До кінця року плануємо збільшити кількість наших власних магазинів до 200. Також у нас амбітні цілі: змінити умови партнерства для наших франчайзингових магазинів, змінити вимоги до них ... з метою вже до середини наступного року мати абсолютно однакову ритейл-інфраструктуру, як у наших, так і в партнерських магазинах», – зазначив він.
Так, за словами Булаха, зараз у компанії – 30 власних магазинів, та 400 магазинів, які працюють за схемою франчайзингу.
Крім того, він також підкреслив, що вже до кінця 2019 року планується збільшити кількість власних магазинів до 300-350 об'єктів.
«Побудова власної мережі магазинів – це стратегічний проект, спрямований, в першу чергу, на посилення операторського бізнесу, на збільшення контролю над зміною поведінкової моделі користувачів», – сказав директор з продажів «Vodafone Україна».
Крім того, в планах – застосування VR-технологій в ритейлі. Водночас, Булах не уточнив термін появи цієї технології в магазинах.
Також Булах зазначив, що в проекті власного роздрібу «Vodafone Україна» планує побудувати «безшовну» модель продажів, яка веде клієнта від вибору товару в інтернеті до моменту отримання техніки безпосередньо в руки.
Компанія також має намір «отримати» 15-18% ринку мобільних пристроїв до кінця 2019 року, додав він.
Так, «Vodafone Україна» за підсумками 2017 року отримала чистий прибуток на 2,2 млрд грн, що на 76% вище показника 2016 року. Виручка зросла на 7,2% – до 11,9 млрд грн, а показник OIBDA (операційний дохід до вирахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів) – на 36,6%, до 5,2 млрд грн.
За підсумками 2016 року оператор збільшив виручку на 11,1% – до 11,1 млрд грн, скоротивши чистий прибуток на 44% – до 1,3 млрд грн.
Про плани мобільного оператора ,а також про запуск 4G, читайте у інтерв'ю Mind з генеральним директором «Vodafone Україна» Ольгою Устиновою.
«Vodafone Україна» – другий за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].