Under Armour повідомила про викрадення даних 150 млн користувачів її програми MyFitnessPal
Хакерам не вдалось отримати жодних фінансових даних, лише імена користувачів та їхні адреси електронної пошти

Компанія Under Armour заявила, що дані приблизно 150 млн користувачів її фітнес-застосунку MyFitnessPal були викрадені у лютому. Про це повідомляє Reuters.
Хакерам вдалось отримати імена користувачів облікових записів, адреси електронної пошти та паролі до сайту та застосунку MyFitnessPal. За словами компанії, злочинцям не вдалось отримати номери соціального страхування, водійських прав та даних платіжних карт.
В Under Armour заявили, що співпрацюють з компаніями, які займаються захистом даних, але не уточнили, яким чином зловмисникам вдалось зламати таку кількість акаунтів.
З огляду на те, що фінансові дані викрадені не були, адреси електронної пошти можуть становити цінність для хакерів
У зв’язку із появою цієї новини вартість акцій виробника спортивних товарів впала на 3%.
Under Armour купила MyFitnessPal у 2015 році за $475 млн. Цей підрозділ за минулий рік приніс компанії 1,8% від загального обсягу доходів Under Armour у розмірі $5 млрд.
Нагадаємо: в епіцентр скандального витоку даних 50 млн користувачів потрапила компанія Facebook, яка наразі перебуває під пильним наглядом контролюючих органів. Більше про це можна дізнатись із матеріалу Mind «Обережно, Facebook: чому виник скандал з використанням персональних даних».
Як повідомлялось, компанія Apple вирішила зіграти на випередження та почала впроваджувати нові інструменти, які дозволять користувачам контролювати, яким чином використовуються їхні дані та, за бажанням, деактивувати свої облікові записи Apple ID.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].