Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів за І квартал 2018 року

Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів за І квартал 2018 року

У березні аеропорт обслужив понад 834 000 пасажирів

Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів за І квартал 2018 року
Фото: Shutterstock

За І квартал цього року міжнародний аеропорт Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів. Динаміка роботи аеропорту покращилась на 11% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це пише ЦТС.

У січні аеропорт обслужив понад 789 000 пасажирів, зростання склало 11%, у лютому – близько 682 000 пасажирів, зростання склало 12%, у березні – понад 834 000 пасажирів, зростання склало 21%.

Згідно з повідомленням, основу пасажиропотоку складають пасажири регулярних рейсів – 1,84 млн осіб. У зазначений період пасажиропотік зріс на 11%.

Чартерні рейси показали зростання пасажиропотоку на 35%.

У зазначений період аеропорт обслужив понад 634 000 трансферних пасажирів. Тут було зростання на 6%. Частка трансферних пасажирів в загальному потоці склала 27,5%. У І кварталі 2017 року цей показник був трохи вище – 29,9%. Незначне зменшення частки пояснюється більш стрімким зростанням пасажиропотоку на чартерних рейсах (35%), а також пасажирів, які подорожують point-to-point на регулярних маршрутах (11%).

Раніше повідомлялось, що аеропорт Бориспіль відкриє нову зону для трансферних пасажирів уже влітку.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло