Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів за І квартал 2018 року
У березні аеропорт обслужив понад 834 000 пасажирів

За І квартал цього року міжнародний аеропорт Бориспіль обслужив понад 2,3 млн пасажирів. Динаміка роботи аеропорту покращилась на 11% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це пише ЦТС.
У січні аеропорт обслужив понад 789 000 пасажирів, зростання склало 11%, у лютому – близько 682 000 пасажирів, зростання склало 12%, у березні – понад 834 000 пасажирів, зростання склало 21%.
Згідно з повідомленням, основу пасажиропотоку складають пасажири регулярних рейсів – 1,84 млн осіб. У зазначений період пасажиропотік зріс на 11%.
Чартерні рейси показали зростання пасажиропотоку на 35%.
У зазначений період аеропорт обслужив понад 634 000 трансферних пасажирів. Тут було зростання на 6%. Частка трансферних пасажирів в загальному потоці склала 27,5%. У І кварталі 2017 року цей показник був трохи вище – 29,9%. Незначне зменшення частки пояснюється більш стрімким зростанням пасажиропотоку на чартерних рейсах (35%), а також пасажирів, які подорожують point-to-point на регулярних маршрутах (11%).
Раніше повідомлялось, що аеропорт Бориспіль відкриє нову зону для трансферних пасажирів уже влітку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].