Найбільше від торгової війни між США та Китаєм постраждає Tesla – аналітик
Шкоди в галузі автопрому також зазнають німецькі Mercedes-Benz та BMW, які мають заводи в США

Tesla може стати автовиробником, який більше всього постраждає в США від торгової війни з Китаєм. Про це повідомляє CNBC із посиланням на заяву аналітика Barclays Брайана Джонсона.
Серед інших автомобільних брендів, які випускають у США, постраждають найбільше не американські, а німецькі компанії, зазначив аналітик.
Ford, General Motors та Chrysler, які на китайському ринку працюють через спільні з китайськими автовиробниками підприємства, мають завдяки цьому певний захист від нових тарифів. Наприклад, GM збирає в Китаї більшу частину автомобілів, які там і продає.
Водночас покупці Tesla в Китаї мають імпортувати свої автомобілі, і , можливо, їм доведеться платити 50% тариф на ці транспортні засоби, якщо китайська сторона втілить погрози, які були озвучені у відповідь на імпортні тарифи, введені у США. Станом на сьогодні імпортні авто в Китаї обкладаються 25%-ним тарифом.
«Тариф додасть додаткову премію до вартості автомобілю, яка вже й так випереджала базову ціну в США, пов’язану з транспортними витратами та митами», – зазначив Джонсон.
За його словами, базова Model S в США коштує $94 000, той самий автомобіль у Китаї – $148 000.
Генеральний директор Tesla Ілон Маск скаржився, що торгові правила, що діють між США та Китаєм, є однобокими та несправедливими щодо американських компаній.
Автовиробник має значну присутність у Китаї, і країна є важливою для балансу Tesla. Наразі компанія має центр доставки автомобілів у 83 000 кв. фути в Пекіні, строк дії договору оренди якого закінчиться у квітні 2020 року.
Зазначається, що Китай став другим за величиною ринком для автомобілів Tesla за підсумками 2017 року.
Аналітик також зазначає, що найбільш вразливими від початку торгової війни між США та Китаєм є німецькі автовиробники. Mercedes-Benz експортує в Китай транспортні засоби, які виготовляються на заводі в Алабамі, а BMW – із Спартанбурга (Південна Кароліна). Втім лише 2–4% автомобілів їх виробництва йдуть на експорт у Китай, тоді як Tesla продає 12–13% своїх Model S та Model X.
Нагадаємо: США представили список із 1300 китайських товарів, на які вводитиметься 25% мито.
Китай, зі свого боку, заявив, що вводитиме дзеркальні санкції «у тому ж обсязі і в тому ж масштабі».
Дізнатися що спонукало Китай та США до введення імпортних мит та як це вплине на світову економіку можна в матеріалі Mind «До чого може призвести американо-китайська торгова війна».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].